دنبال چیزی میگردید ؟
جستجو

پک جراحی تخصصی

پک جراحی تخصصی

پک جراحی تخصصی

پک جراحی تخصصی شامل البسه یکبار مصرف بیمارستانی استریل و غیراستریل میشود. این البسه انواع گان و شان تخصصی و … را در بر میگیرد.

برای هر جراحی تخصصی بادی از پک جراحی مخصوص آن استفاده کرد. در ادامه به ذکر برخی از پک های جراحی تخصصی و ذکر اقلام آن خواهیم پرداخت. این پک ها از تجهیزات پزشکی پرکاربرد و مهم به شمار می آیند.

  پک جراحی خصوصی تجهیزات پزشکی افراطب - پک جراحی تخصصی  

پک کورتاژ

پک جراحی تخصصی که برای کورتاژ استفاده میشود، شامل گان جراح، حوله دست خشک کن، شان ساده، کاور پا شان پرفوره، شان رومیزی ضد آب و شان رومیزی ساده میشود. محتویات این پک براساس درخواست خریدار متفاوت می باشد و میتوان آنرا تغییر داد.

کوتاز در عمل جراحی برای برداشتن بافت داخل رحم انجام میگیرد و میتواند علت های متفاوتی داشته باشد. این جراحی به دلیل برداشتن بافت باقیمانده از سقط جنین یا برداشتن پولیپ غیرسرطانی و … انجام میگیرد.

 

پک جراحی کرانیوتومی

پک جراحی تخصصی مورد استفاده در جراحی کرانیوتومی یا جراحی مغز باز کاربرد دارد و هم تیم پزشکی و هم بیمار باید از ان استفاده نمایند. این منسوجات شامل ۲ عدد گان جراح، ۲ عدد حوله دست خشک کن، شان چسبدار ضد آب ۴ عدد، شان ساده ۲ عدد، شان کرانیوتومی ۱ عدد، کاور میز ضد آب ۱ عدد و شان رومیزی ساده یک عدد است.

تمامی محتویات این پک تخصصی قابل تغییر است و بسته به درخواست جراح میتواند متفاوت باشد.

 

پک سیستوسکوپی

برای معاینه داخلی مجرای ادرای، مثانه و سوراخ های حالب باید از پک جراحی سیستوسکوپی استفاده نمود. سیستوسکوپی از دو کلمه Cysto (مثانه) و کلمه scopy تشکیل شده است. برای انجام این جراحی باید از پک مخصوص آن استفاده نمود.

محتویات داخل این پک شامل ۲ عدد گان جراحی، ۲ عدد ح.له دست خشک کن، ۲ عدد شان چسبدار و کاور و شان پرفوره و شان رومیزی ساده و ضدآب (هرکدام یک عدد) می باشد. بسته به نیاز هر مرکز درمانی تعداد اجزای این پک میتواند متفاوت باشد.

 

پک جراحی آرتروسکوپی

جراحی آرتروسکوپی به معنی جراحی داخل مفصل برای تشخیص و درمان برخی بیماری های مفصلی استفاده میشود. این جراحی شامل جراحی بیماری های مفصلی یا آرتوز میشود.

محتویات این پک شامل ۴ عدد گان جراح، ۴ عدد حوله دست خشک کن، ۵ عدد چسب حصیری، یک عدد کاور دوربنین و یک عدد شان آرتروسکوپی، یک عدد شان رومیزی ساده و ضدآب میشود. محتویات این پک بسته به درخواست پزشک متخصص و  تیم جراحی میتواند متغیر باشد.

  پک جراحی خصوصی تجهیزات پزشکی افراطب 02 - پک جراحی تخصصی  

پک جراحی سزارین

پک جراحی سزارین شامل گان جراح (۲عدد)، حوله دست خشک کن (۲عدد)، شان ساده (۲عدد)، چسب حصیری، شان پرفروره حصیری ضدآب به همراه چسب و یک عدد کیسه، حوله نوزاد و شان رومیزی شاده و ضدآب (هرکدام یک عدد) می باشد.

 

پک زایمان

از این پک در زمان زایمان طبیعی استفاده میشود و شامل گان جراح (۲عدد)، حوله دست خشک کن (۲عدد)، پوآر نوزاد (۱ عدد)، کلمپ بندناف (۱ عدد)، گاز (۱۰ عدد)، شان ضدآب چسبدار (۱ عدد)، شان ساده (۲ عدد)، حوله نوزاد و ۲ عدد کاور پا میشود. شان ساده و ضدآب نیز در این پک وجود دارد.

نوشته های مرتبط
Call Now Buttonتماس با افرا طب