دنبال چیزی میگردید ؟
جستجو

استیل جات و ظروف

استیل جات و ظروف

استیل جات و ظروف

استیل جات و ظروف | خرید ظروف استیل پزشکی

اگر شما یکی از پرسنل بخش بهداشت و درمان باشید، حتما با این موارد مواجه شده‌اید که هر روزه در اتاق‌های عمل ابزارهای جراحی زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرند که باید آن‌ها را به طور مناسب نگهداری کرد، تعداد زیادی نمونه از بیماران مختلف گرفته می‌شود که لازم است جابه‌جا شوند و مراقبت از بیماران مستلزم تعویض مداوم پانسمان‌ها است.

در این مفاله به مواردی از ظروف و استیلی جات پزشکی می پردازیم:

 

ظروف پزشکی1 - استیل جات و ظروف

   

گالی پاد:

گالی پاد یکی دیگر از لوازم استیل بیمارستانی و تجهیزات پزشکی مطبی پرکاربرد است که از اتاق عمل گرفته تا بخش تزریقات و آزمایشگاه ها کاربرد دارد. از این ظرف استیل در مراکز درمانی مختلف برای نگهداری انواع دارو ها، پماد ها، تکه های پنبه الکل و … استفاده می شود.

استیل جات و ظروف پزشکی از جنس استنلس استیل از مواد باکیفیت ساخته شده اند و بنابراین چنانچه به دنبال محصولاتی هستید که دوام و ماندگاری در استفاده را دارند و سازگار با محیط زیست هستند، این محصولات یک انتخاب عالی برای شما هستند. کلیه وسایل پزشکی از جنس فولاد ضد زنگ را با استفاده از اکثر روش های ضدعفونی می توان به راحتی استریل نمود.

رسیور:

رسیور پزشکی یا Kidney Dish وسیله‌ای با ساختار کلیوی است که در مراکز درمانی، جهت حمل وسایل کوچک، پانسمان‌های کثیف، باند و سایر مواد زائد پزشکی استفاده می‌شود. همچنین می‌توان از آن برای شست‌و‌شوی وسایل پزشکی در طی مراحل جراحی نیز استفاده کرد. ساختار رسیور پزشکی به گونه‌ای است که می‌توان آن را به راحتی به بدن بیمار نزدیک کرد تا هنگام استفراغ بیمار، از آن استفاده نمود. نام انگلیسی این وسیله نیز به دلیل ساختار کلیه شکل آن انتخاب شده است.

برخی رسیورهای یکبار مصرف بوده و لازم است بلافاصله پس از استفاده دفع شوند. بنابراین، این ظروف تنها برای آماده‌سازی لوازم تزریق و پانسمان مناسب هستند و کاربرد چندانی ندارند. از سوی دیگر رسیورهای پزشکی که از جنس فلز و یا استیل ضدزنگ ساخته می‌شوند، قابل ضدعفونی و اتوکلاو بوده و این ویژگی آن‌ها را برای مصارفی مانند ضدعفونی ابزارهای جراحی و یا جمع آوری استفراغ بیماران مناسب کرده است.

ظروف پزشکی3 - استیل جات و ظروف

بیکس:

بیکس یکی از انواع تجهیزات بیمارستانی و استیل جات و ظروف است که برای ضدعفونی کردن وسایل و تجهیزات پزشکی به کار می رود. از آن جایی که ضدعفونی کردن و استریل لوازم پزشکی می بایست با دقت و حساسیت زیادی انجام شود، وسایل پزشکی کوچک نظیر انواع قیچی ها، سوزن ها و … برای قرار گرفتن در فور یا اتوکلاو درون بیکس ها گذاشته می شوند. بیکس ها همچنین برای نگهداری وسایل پزشکی ضدعفونی شده نیز مناسب می باشند.

بیکس ها درون دستگاه های استریل کردن وسایل، دمای زیادی را تحمل می کنند، بنابراین این محصولات بایستی کیفیت بالایی داشته باشند.

دیش درب دار:

ستریل کردن و ضدعفونی کردن ابزار و لوازم جراحی و مراقبتی بیمار از اهمیت فراوانی برخوردار است تا آنجا که جان پزشک و بیمار تحت شعاع قرار می‌دهد. از کاربردهای دیش درب دار استیل استفاده آن در دستگاه اتوکلاو برای ضد عفونی کردن ابزار و تیغ‌های جراحی است. در اتاق عمل لوازم و وسایل را در آن قرار می‌دهند. همچنین برای ضد عفونی کردن با محلول‌های ضدعفونی نیز محلول و ابزار مورد نظر را در این ظرف قرار می‌دهند.

 

جای آبسلانگ:

آبِسلانگ ابزاری ساده است که به عنوان نگه دارنده آبسلانگ به کار می‌رود آبسلانگ که هنگام معاینه ی دهان و حلق بیماران به کار می‌رود تا بالا آمدن زبان مانع معاینه نباشد. که معمولاً طول آبسلانگ حدود ده سانتیمتر و عرض آن حدود دو سانتیمتر است. سطح آبسلانگ مسطح بوده و دو سر آن تقریباً گرد است. آبسلانگ هم به شکل چوبی و هم به شکل پلاستیکی وجود دارد.

 

ظروف پزشکی2 - استیل جات و ظروف  

سینی پزشکی:

سینی معاینه موجود دارای جنس استیل و ضد زنگ بوده که در تمام مراکز درمانی کاربرد دارد . این سینی ها در سه سایز مختلف عرضه می گردد .

جای پنبه:

جای پنبه یکی دیگر تجهیزات بیمارستانی پرکاربرد است، می تواند گزینه ی دیگری برای تجهیز مرکز درمانی شما باشد. این جا پنبه استیل می تواند از پنبه های الکلی بخش های مختلف به خصوص بخش تزریقات مراکز درمانی به خوبی محافظت نموده و در تسریع بخشیدن به انجام کار ها، نقش موثری داشته باشد. این جای پنبه از جنس استیل با کیفیت است و در سایز های مختلفی تولید می شود که بسته به حجم مراجعات مرکز و نوع استفاده، می توان از اندازه های مختلف این محصول خریداری نمود.

 

لگن استیل:

لگن استیل یکی دیگر از انواع تجهیزات پزشکی مراکز درمانی است که کاربرد های متنوعی داشته و در دسته بندی تجهیزات استیل بیمارستانی قرار می گیرد. این محصول به خوبی در بخش های مختلف بیمارستان مورد استفاده قرار گرفته و از جمله قسمت های مهمی که از این محصول به وفور یافت می شود، اتاق عمل و بخش تزریقات را می توان نام برد. این لگن استیل برای موارد متعدد مصرف در بیمارستان ها و دیگر مراکز پزشکی کاربرد داشته و می توان از آن جهت راحتی کادر درمانی مرکز استفاده نمود.

لگن استیل زیر بیمار:

لگن استیل زیر بیمار برای تعداد کثیری از سالمندان و یا افرادی که بر اثر حادثه دچار شکستگی لگن شده اند، ضروری می باشد. این لگن استیل یکی از انواع لگن های زیر بیماران است که برای مصارف بیمارستانی و حتی بیماران در منزل کاربرد دارد.

برای خرید انواع ظروف پزشکی به صورت تک یا عمده می توانید با شرکت افراطب تماس حاصل بفرمایید.

نوشته های مرتبط
Call Now Buttonتماس با افرا طب