دنبال چیزی میگردید ؟
جستجو

پله کنار تخت بیمار

پله کنار تخت بیمار

پله کنار تخت بیمار

  پله کنار تخت بیمار | انواع پله کنار تخت 

پله کنار تخت بیمار یکی از تجهیزات پزشکی هتلینگ ضروری و رایج مورد استفاده در انواع مراکز درمانی و بیمارستان ها است. این پله ها جنس و شکل متفاوتی تولید میشوند و امکان استفاده از آنها در خانه نیز وجود دارد. قیمت این تجهیزات مقرون به صرفه است و از مقاومت بالایی نیز برخوردار می باشد.

پله کنار تخت، راحتی و آسایش بیمار را برای نشستن و برخاستن از تخت تامین میکند و هیچ مشکلی در زمان استفاده از آن وجود ندارد. از آنجایی که معمولا ارتفاع تخت های بیمارستان و درمانگاه ها بلندتر از تخت های معمولی استفاده از این پله‌ها اجتناب ناپذیر است و معولا در همه مراکز درمانی به انها نیاز خواهید داشت.

استفاده از این پله ها به ویژه برای بیمارانی که به تازگی جراحی کرده اند و برخاستن یا نشتسن روی تخت برایشان دشوار است، بسیار ضروری می باشد. به این جهت تمام مراکز درمانی و بیمارستان ها ملزم به استفاده از پله های کنار تخت هستند.

 

پله کنار تخت - پله کنار تخت بیمار 

ویژگی های پله کنار تخت

پله کنار تخت بیمار به راحتی قابل حمل و جابجایی است و میتوان از آن در بخش های مختل یک مرکز درمانی یا بیمارستان استفاده کرد.

ارتفاع این محصول مناسب است و حتی برای تخت های بسیار بلند نیز کارایی دارد.

در ساخت بدنه پله های کنار تخت از فلز استفاده شده و این ویژگی مقاومت بالایی را برای این محصولات ایجاد میکند. به ویژه در برابر فشار و وزن بالا، این پله ها کاملا مقاوم اند و کمتر آسیب خواهند دید.

برای مقاومت بیشتر، این پله ها از آهن ساخته میشوند و برای زیباتر شدن با رنگ پوشیده میشوند.

سطح این پله ها را شیار دار و دارای برآمدگی میسازند تا در زمان استفاده بیمار لیز نخورد. این کار دوام و کارایی پله های کنار تخت را بیشتر مینماید.

این پله ها دارای چهار  پایه هستند و اکثر بیماران به تنهایی و بدون کمک کسی قادر به استفاده از آن خواهند بود.

مجهز به استوک های پلاستیکی در زیر پایه ها، جهت جلوگیری از سر خوردن پله

 

پله کنار تخت بیمارستانی.jp  - پله کنار تخت بیمار

انواع پله های کنار تخت

تک پله بیمارستانی :

تک پله کنار تخت بسیار کاربردی است و تقریبا در تمام بخش های یک بیمارستان قابل استفاده می باشد. ابعاد این محصول متفاوت است و بسته به نیاز افراد میتوان انتخاب شود. این پله ها را معمولا روبروی تخت بیمار مشاهده میکنید. در بخش های مختلف احیاء، اورژانس، جراحی و … یک بیمارستان پله های کنار تخت مورد استفاده هستند.

وزن این پله ها زیاد نیست و به راحتی و با دست قابل جابجا شدن هستند. طراحی این محصول منحصر به فرد است و به منظور بالا و پایین رفتن بیمار محکم ساخته میشود و مناسب است.

 

دو پله کنار تخت بیمار :

دو پله کنار تخت بدنه محکم و آهنی دارد و کفه پلاستیکی آن مانع از افتادن یا لیز خوردن فرد خواهد شد. این پله ها تحمل وزن تا ۳۰۰ کیلوگرم را دارند و حتی فرد در نامتعادل ترین حالت نیز مشکلی برای بالا و پایین رفتن نخواهد داشت. ابعاد این پله ها نیز استاندارد است و در حدود ۳۲×۴۰ می باشد.

قیمت این محصول در مقایسه با تک پله های کنار تخت، مقرون به صرفه تر است و همان مزایا را دارد.

 

کاربرد انواع پله کنار تخت 

کلینیک ها بیمارستان ها مراکز توانبخشی بخش جراحی بخش زنان و زایمان مراکز فیزیوتراپی مرکز نگهداری از سالمندان بخش تزریقات خانه

 

 

نوشته های مرتبط
Call Now Buttonتماس با افرا طب