دنبال چیزی میگردید ؟
جستجو

نمایندگی الکتروشوک ZOLL

برند ZOLL

شرکت Zoll درسال ۱۹۸۰ تاسیس و به نام دکتر پل زول پدر علم الکتروفیزیولوژی مدرن نام گذاری شد. تمامی خدمات و محصولاتی که در این شرکت ارائه می شوند به طور تخصصی در راستای تشخیص و درمان بیمارهای قلبی عروقی و تنفسی است.
امروزه برند Zoll به عنوان یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین برندها در بین تجهیزات پزشکی های تک در حوزه قلب و عروق و تنفس است.
از برترین محصولات این شرکت میتوان به دستگاه الکتروشوک سری M اشاره کرد. در ادامه به معرفی این محصول میپردازیم.

شما میتوانید دستگاه الکتروشوک برند Zoll را از شرکت افراطب به عنوان نمایندگی الکتروشوک ZOLL خریداری نمایید

zoll corp office - نمایندگی الکتروشوک ZOLL

مشخصات دستگاه

دستگاه الکتروشوک ZOLL سری M مجهز به دفیبریلاتور، صفحه نوارقلب، قابلیت نظارت پیشرفته، قابل حمل و دارای قابلیت چاپ و ضبط داده ها به صورت مجزا می باشد. این دستگاه از تجهیزات پزشکی پرکاربرد و بسیار سبک است و به راحتی قابل حمل می باشد. مورد استفاده برای همه شرایط احیاء طراحی شده است.

طراحی سبک آن برای استفاده در زمان حمل بیمار و انتقال به بیمارستان بسیار مناسب است. منبع تغذیه این دستگاه باتری است و به راحتی قابل تعویض می باشد. باتر ی های دستگاه در ابتدا با استفاده از سیستم های Power Charger  برند Zoll شارژ و آزمایش میشوند.

  • باتری قابل تعویض و استاندارد
  • طراحی مناسب استفاده در بیمارستان و آمبولانس با ویژگی EMS و بسیار مستحکم
  • دوام این دستگاه در بیمارستان ها تضمین شده است و دفیبریلاتور خارجی قابلیت چند منظوره دارد.
  • امکان تنظیم عملکرد دستگاه به صورت دستی و نیمه خودکار نیز وجود دارد.
  • شارژ و تخلیه دستگاه به طور کامل توسط اپراتور کنترل میشود. در حالت نیمه اتوماتیک برخی ویژگی های دستگاه به طور خودکار کار میکنند.
  • سری M دستگاه الکتروشوک ZOLL قابلیت ارزیابی میزان و عمق قفسه سینه بیمار را در حین احیای قلبی و ریوی دارد.
  • این دستگاه مجهز به نمایشگر ۵.۶۶ اینچی است که در هر شرایطی کنتراست را حفظ میکند و دید بالایی ارائه می دهد.
  • علائم حیاتی و پیام های هشدار روی نمایشگر قابل روئیت است و همچنین امکان فعال کردن پیام به صورت صوتی نیز وجود دارد. 

 

شما میتوانید این دستگاه را از طریق شرکت افراطب، نمایندگی الکتروشوک ZOLL در ایران، خریداری نمایید

دستگاه الکتروشوک Zoll M series

دستگاه الکتروشوک Zoll M series وارد شده توسط شرکت افراطب به صورت Full Riferbushed  (دستگاه اصلی توسط کمپانی Zoll یا یکی از شرکت های مورد تائید این کمپانی مورد بررسی دقیق قرار گرفته و قطعات مورد نیاز تعویض یا تعمیر می گردند و در پایان به صورت کالیبره شده بسته بندی می شود و لوازم جانبی دستگاه درصورت تائیدیه سلامت فنی یا در غیر این صورت به صورت آکبند در بسته بندی قرار میگیرد.) بوده و شامل یک سال گارنتی و ده سال خدمات پس از فروش می گردد. لازم به ذکراست این دستگاه توسط شرکت افراطب در داخل کشور خریداری نمی گردد و دستگاه های متفرقه موجود در بازار مشمول گارانتی این شرکت نیستند.

پس توصیه میگردد دستگاه الکتروشوک Zoll M series فول ریفربیش واقعی را حتما از شرکت افرا طب، نمایندگی الکتروشوک ZOLL ، یا نمایندگان رسمی و مورد تائید این شرکت خریداری نمایید.

Call Now Buttonتماس با افرا طب