دنبال چیزی میگردید ؟
جستجو

نمایندگی Creative

نمایندگی مانیتور علائم حیاتی و پالس اکسیمتر CREATIVE

شرکت Lepu Medical Technology ( Beijing ) Co., Ltd واقع در قطب اقتصادی کشور چین ، از سال ۱۹۹۹ فعالیت خود را در زمینه تجهیزات های تک پزشکی حوزه قلب و عروق و بیهوشی با برند  Creative تحت لیسانس آمریکا آغاز کرد. محصولات این شرکت مطابق با استاندارد های روز جهان تولید و توسط نمایندگی تجهیزات پزشکی Creative Medical در کشورهای مختلف جهان عرضه می گردد.

از محصولات محبوب این برند  میتوان به دستگاه  های پالس اکسیمتر رومیزی کلینیکال و مانیتور علائم حیاتی اشاره کرد که در ادامه به معرفی این سری از محصولات میپردازیم.

محصولات برند Creative را از طریق شرکت افراطب به عنوان وارد کننده و نمایندگی انحصاری خریداری نمایید.

lepu medical technologybeijingco.ltd  - نمایندگی Creative

مانیتور علائم حیاتی برند Creative مدل PC 900

مانیتور علائم حیاتی برند Creative مدل PC 900 دارای صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی رنگی و نشانگر عددی و نموداری سطح اکسیژن و ضربان قلب ، با طراحی رومیزی منحصر به فرد، انتخابی مناسب برای استفاده در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی است.

به طور کلی مانیتور علاائم حیاتی، دستگاهی برای اندازه گیری برخی پارامترهای حیاتی بدن همچون ضربان قلب و فشارخون، سطح اکسیژن خون و … است، این وسیله جز تجهیزات پزشکی بیمارستانی محسوب می شود و در بخش های مراقبت های ویژه و اورژانس و … مورد استفاده قرار می گیرد.

شما میتوانید مانیتور علائم حیاتی برند Creative مدل PC 900 را از طریق شرکت افراطب به عنوان وارد کننده و نمایندگی تجهیزات پزشکی Creative (انحصاری) خریداری نمایید.

 

قابلیت خرید آنلاین - نمایندگی Creative

pc 900 vital signs monitor - نمایندگی Creative

پالس اکسیمتر رومیزی برند Creative مدل SP 20

پالس اکسیمتر رومیزی برند Creative مدل SP 20 دارای صفحه نمایش ۳.۵اینچی TFT با چرخش خودکار ، سه پروب مجزا برای استفاده  بزرگسال ، کودک و نوزاد، نشانگر سطح اکسیژن به صورت عددی و نمودار پیوسته و باتری لیتیومی با ظرفیت ۱۸ ساعت کار مداوم، مناسب استفاده خانگی و کلینیکال است.

به طور کلی پالس اکسیمتر دستگاهی برای اندازه گیری میزان هموگلوبین اشباع شده با اکسیژن در بافت ‌های محیطی می ‌باشد. این دستگاه،  غیر تهاجمی بوده و کارکرد آن بسیار آسان است و نیاز به دانش خاصی ندارد.. پالس اکسیمتر میتواند مشکلات موجود در اکسیژن رسانی را سریع ‌تر از ارزیابی فشارخون، نبض و تنفس، نشان می ‌دهد. این دستگاه جزء تجهیزات پزشکی ضروری مراکز درمانی و مطب های پزشکی محسوب می شود..

شما می توانید پالس اکسیمتر رومیزی برند Creative مدل SP 20 را از طریق شرکت افراطب به عنوان وارد کننده و نمایندگی انحصاری خریداری نمایید.

 

قابلیت خرید آنلاین - نمایندگی Creative

sp 20 - نمایندگی Creative
Call Now Buttonتماس با افرا طب