دنبال چیزی میگردید ؟
جستجو

پایه سرم

پایه سرم

پایه سرم

پایه سرم | خرید عمده انواع پایه سرم  

پایه سرم یا آ (IV Stand) یک نگهدارنده‌ ی فلزی است که به یک محور چرخشی متصل می‌ باشد و در هتلینگ بیمارستان، مراکز درمانی و حتی منازل برای نگه داشتن سرم قابل استفاده است. پایه سرم‌ ها در انواع دیواری، سقفی و ایستاده در مجموعه هتلینگ شرکت افراطب تولید و عرضه شده ‌اند.

مدل‌ های ایستاده مجهز به چرخ هستند و امکان جا به جایی بیمار همراه با سرم وجود دارد. نکته‌ ی مهم در خرید این سری از تجهیزات بیمارستان کیفیت فلز استفاده شده در تولید آن ها است که در مجموعه افراطب از استیل و فلز مرغوب در تولیدات استفاده می ‌شود و پایه سرم ‌های تولید شرکت افراطب دارای پیچ تنظیم ارتفاع پایه و چرخ ‌هایی با دوام بالا در جا به جایی ‌های مکرر هستند.

 

خرید عمده پایه سرم - پایه سرم

ویژگی های پایه سرم زمینی پرتابل

از جمله ویژگی های آویز سرم عبارتند از: • ابعاد و اندازه های پایه سرم زمینی پرتابل به این شرح است: ارتفاع ۹۷ سانتی متر تا حداکثر ۲ متر، قطر قسمت پایه ۱۵ سانتی متر

• پایه ی این پایه ی آویز سرم دارای ۵ پر است که نگهداری پایه بر روی زمین را ایمن نموده و همچنین کیفیت کار را بالا برده است. پایه پنج پر این محصول، امنیت را برای بیمارانی که در حال تزریق وریدی سرم هستند تامین نموده و آرامش خاطر را در ایشان ایجاد می نماید. در واقع طراحی خاص این پایه به صورت ۵ پر، تعادل در ایستایی و حرکت را برای این پایه سرم پرتابل به ارمغان آورده است.

• جنس این پایه یا آویز سرم از استیل مرغوب بوده و بنابراین این محصول کیفیت بالایی دارد. بدنه و پایه ها و حتی شاخه های این آویز از استیل ضد خش بوده و فرورفتگی ندارد.

• استیل به کار رفته در این پایه سرم ضد زنگ بوده و به همین جهت، این فلز یا فولاد به کار رفته در این محصول به مرور زمان دچار زنگ زدگی نخواهد شد.

• در قسمت بالایی، این پایه دارای ۲ جایگاه نگهدارنده ی سرم است که به خوبی می تواند از دو سمت برای ۲ تخت بیمار، سرم را نگهداری نماید.

• این پایه به کمک یک پیچ بزرگ پلاستیکی قابلیت تنظیم ارتفاع داشته و پرسنل می توانند در صورت نیاز ارتفاع آن را تا ۱ متر بیشتر نمایند. در حقیقت حداکثر ارتفاع این پایه تا ۲ متر نیز قابل تنظیم است و پس از تعیین ارتفاع مناسب، به کمک همان پیچ، می توان پایه را در ارتفاع مشخصی ثابت کرده و سپس به همان شکل و بدون تغییر از آن استفاده نمود.

• این پایه سرم پرتابل قابل استفاده در بخش تزریقات و حتی دیگر بخش های مراکز درمانی و یا توانبخشی و … می باشد.

   

پایه سرم - پایه سرم

 

ویژگی های دیگر پایه سرم

• این آویز سرم بیمارستانی پرتابل یا قابل حمل بوده و می تواند به راحتی حمل و جا به جا شود.

• ۵ چرخ موجود در زیر پایه های پایه سرم زمینی پرتابل بسیار با کیفیت است و به راحتی در تمامی جهات قابل چرخش می باشد. پرسنل می توانند بدون نیاز به بلند کردن محصول، آن را حتی تنها با یک دست جا به جا کرده و در اتاق های مختلف مرکز یا مطب برای تزریق سرم به بیماران استفاده نمایند.

• این پایه ی سرم چرخدار سبک وزن بوده و به راحتی قابل جا به جایی میان بخش ها و اتاق های مختلف مرکز درمانی می باشد.

• محل اتصال بدنه ی این محصول به پایه ی پنج پر آن، از جنس پلاستیک مرغوب بوده و بنابراین کیفیت کار بسیار بالا می باشد. چرا که بسیار محکم و مقاوم بوده و به خوبی می تواند وزن بدنه را به پایه ها منتقل نماید.

• دارا بودن ویژگی تحمل وزن تا حداکثر ۳ کیلوگرم در هر کدام از شاخه‌ ها نیز می تواند این پایه سرم را منحصر به فرد نموده و شما را مجاب به خرید این محصول برای مرکز درمانی نماید. شما می تواند برای مشاوره و خرید انواع تجهزات پزشکی هتلینگ با کارشناسان مجموعه افراطب به صورت ۲۴ ساعته در تماس باشید.

نوشته های مرتبط
Call Now Buttonتماس با افرا طب