دنبال چیزی میگردید ؟
جستجو

دستگاه سونوگرافی GE Voluson

دستگاه سونوگرافی GE Voluson

دستگاه سونوگرافی GE Voluson 730

دستگاه سونوگرافی GE Voluson 730 یک دستگاه سونوگرافی رده بالا و متوسط است که از شناخته شده ترین تجهیزات پزشکی و دستگاه های سونوگرافی ۴ بعدی در جهان می باشد. این دستگاه در دو نوع ساده تر Voluson 730 Pro و نسخه قدرتمند Voluson 730 Expert تولید میشود.

این دستگاه دارای نمایشگر لمسی و قابلیت جابجایی می باشد. تا سال ۲۰۱۴ تولید این دستگاه ادامه داشت و پس از آن با دستگاه S8، Voluson S6 و Voluson E8 (Expert) جایگزین شد.

    Voluson 730 expert - دستگاه سونوگرافی GE Voluson    

دستگاه Voluson 730 Expert

دستگاه Voluson 730  مدل Expert، دستگاه سونوگرافی مخصوص بخش زنان و زایمان است. اما به برنامه های دیگری نیز مجهز می باشد که برای انجام معاینات شکم، عروق، بافت نرم، نوزادان، ترانس، جمجمه، قلب، عصب شناسی و ارتوپدی نیز کاربرد دارد.

این دستگاه دارای یک مانیتور CRT 15 اینچی است که دارای وضوح بالا، ۴ پورت فعال، چاپگر رنگی آنالوگ Sony و حافظه داخلی ۸۰ گیگابایت می باشد. امکان افزایش حافظه تا ۲۵۶ گیگ نیز وجود دارد.

این دستگاه همچنین ویژگی هایی چون داپلر رنگی، داپلر پلاس، داپلر بافتی، داپلر قدرتمند و امکان عکس برداری با کنتراست را دارد.

علاوه بر این امکان تصویربرداری دو بعدی با رزولوشن استثنایی را به کاربر میدهد. همچنین دارای ویژگی بهینه سازی خودکار بافت، بهینه سازی خودکار طیفی داده ها و زوم بالا می باشد. امکان زوم پانوراما و محدب مجازی نیز با این دستگاه وجود دارد.

این سیستم برای سهولت کار کاربران با استفاده از بهترین تکنولوژی ها طراحی شده و امکان محاسبه خودکار را پس از اندازه گیری و محاسبه خواهد داد.

در این دستگاه طیف کاملی از مبدل ها در دسترس است. نوع محدب، خطی، مدادی، ماتریس ۲ بعدی، تصاویر چهار بعدی با حجم مناسب وجود دارد.

  GE Voluson pro - دستگاه سونوگرافی GE Voluson    

دستگاه Voluson 730 pro

دستگاه Voluson 730 مدل pro  یک دستگاه سونوگرافی رده بالا و متوسط است. بدون شک محبوب ترین و شناخته شده ترین سیستم سونوگرافی ۴ بعدی در جهان می باشد.  Voluson 730 به نسخه ساده تر Voluson 730 Pro و نسخه قدرتمندتر Voluson 730 Expert تقسیم شد که دارای صفحه لمسی جهت تصویربرداری است.

    دستگاه سونوگرافی GE Voluson E8 - دستگاه سونوگرافی GE Voluson    

دستگاه GE Voluson E8

دستگاه GE Voluson E8 یک دستگاه سونوگرافی با قابلیت تصویربردای ۴ بعدی است که از وضوح بالایی برخوردار می باشد. این این دستگاه با این ویژگی در سال ۲۰۱۴ به بازار معرفی شد و به عنوان سیستم اولتراسوند GE در نظر گرفته میشود.

Voluson E8 از پرفروش ترین دستگاه های سونوگرافی موجود در جهان است و محدوده قیمت مناسبی نسبت به سایر رقیبان خود دارد.

مانند سایر دستگاه های سونوگرافی Voluson، این دستگاه نیز برای بررسی سلامت زنان، زایمان و باروری طراحی شده است. کاربردهای ثانویه آن شامل تصویربرداری عمومی، قلب و عروق، اطفال و نوزادان می باشد. در عین حال پزشکانی که به دنبال قابلیت خدمات مشترک از طریق دستگاه سونوگرافی هستند، به جای GE Logiq E9 از این دستگاه استفاده میکنند.

Voluson E8 به عنوان یک دستگاه سونوگرافی پیشرو برای ارائه تصویرداری ۴ بعدی در انواع شرایط بالینی در نظر گرفته میشود و امکان تصویربرداری ۴ بعدی و پروب قلبی نوزادان را ارائه میدهند.

  دستگاه سونوگرافی GE Voluson E10 - دستگاه سونوگرافی GE Voluson  

دستگاه سونوگرافی GE Voluson E10

دستگاه سونوگرافی GE Voluson E10 از دستگاه های درجه OB/GYN با قابلیت تصویربرداری ۴ بعدی می باشد. علاوه بر این دارای نمایشگر بزرگتر، تشکیل پرتو پیچیده تر و فناوری های جدیدتری است.

قدرت پردازش سریع، نرخ فریم راون تر و وضوح HD تصاویر از امکانات ویژه این دستگاه به شمار میرود. قیمت این دستگاه بسته به شرایط، سن، میزان استفاده و پروب های آن بسیار متغیر است.

از ویژگی های دیگر Voluson E10 شامل تصویربرداری دو طرفه-نمایش تصویر با وضوح بالا و فریم ریت در دو صفحه عمودی با کیفیت اشتثنایی- می باشد.

VCI-Aهمچنین (تصویر کنتراست حجم)-وضوح کنتراست بالا را با مقیاس خاکستری و تصاویر داپلر رنگی ایجاد می کند.

eSTIC (همبستگی تصویر زمانی و مکانی)-تا ۷۵ reduction کاهش زمان کسب را نسبت به STIC سنتی برای معاینات قلب جنین ایجاد می کند.

نوشته های مرتبط
Call Now Buttonتماس با افرا طب