دنبال چیزی میگردید ؟
جستجو

دستگاه اکوقلب GE

دستگاه اکوقلب GE

دستگاه اکوقلب GE

دستگاه اکوقلب GE از تجهیزات پزشکی جدید و به روز می باشد. نسخه های مختلفی از این دستگاه در بازار موجود است که انواع قابل حمل آنها محبوب تر است. از جمله این دستگاه ها شامل مدل Vivid i، Logiq e و Voluson i می باشد. برجسته ترین مدل این برند سری Vivid است که برای اکو قلب کاربرد دارد.

خرید انواع دستگاه اکوقلب GE باید بر اساس نیازهای کاربر انجام شود. این دستگاه با استفاده از تصاویر محبوب ۴ بعدی و چند بعدی تصاویر عالی و عملکردی فوق العاده دارد. این سری از دستگاه های تولید برند GE بزرگ تر از نسخه های قبلی است و به عنوان برترین و پرطرفدارترین دستگاه اکوقلب و سونوگرافی شناخته میشود.

کیفیت تصاویر در این دستگاه به سطح بالایی ارتقاء یافته و پردازش آن نیز بهتر شده است. پزشک میتواند نرخ بالای فریم و کفیت تصاویر خام را که با کنتراست بهینه شده است با فناوری جدید این دستگاه مشاهده نماید.

   

درباره برند GE (General Electric)

برند GE نخستین بار در سال ۱۸۹۳ و با هدف تولید ژنراتور‌های الکترواستاتیک فعالیت خود را آغاز کرد. این شکرت بعدا بخش مربوط به تولید تجهیزات پزشکی را از لوازم الکترونیکی جدا کرد و اقدام به تولید این تجهیزات نمود.

برند GE یک شرکت جند ملیتی است که مرکز آن در شیکاگو وجود دارد و دارای بیش از ۷۴ هزار نفر کارمند می باشد. این کمپانی در زمینه تولید دستگاه های تصویربرداری و اکو و نرم افزارهای مدیریت در مراکز پزشکی فعالیت میکند.

این شرکت در حال حاضر جزو بزرگترین و مهمترین شرکت ها در زمینه تجهیزات پزشکی به شمار میرود و با رواج سیستم های کامپیوتری و نرم افزارها به بالا رفتن کیفیت کار تشخیص و درمان کمک میکند.

 

دستگاه اکوقلب GE Vivid 7 - دستگاه اکوقلب GE

 

دستگاه اکوقلب GE Vivid 7

دستگاه اکوقلب GE Vivid 7 از دارای ویژگی هایی از قبیل :

تصویربرداری عملکرد خودکار (AFI)

تصویربرداری همزمان سازی پیشرفته بافت (TSI)

ابزار تجزیه و تحلیل عروق IMT

حالت آناتومیک M

داپلر رنگی

از ویژگی های دیگر این دستگاه میتوان به تصویربرداری چند بعدی برای به دست آوردن همزمان تصاویر دو صفحه ای و سه سطحی بدون حرکت کاوشگر اولتراسوند نیز اشاره کرد. باتوجه به تکنیک های پردازش و سهولت استفاده از دستگاه، منوهای کشویی سریع برای مرتب سازی داده ها و اطلاعات در نظر گرفته شده است. همچنین مقادیر قابل تنظیم گزارش عادی، اتصال DICOM و دیگر ویژگی های دستگاه آنرا محبوب تر کرده است.

این دستگاه از زمان تولید تا امروز مشهورترین و برترین دستگاه اکوقلب برای فروش بوده است. اکوقلب GE Vivid 7 تصویربرداری قلبی عروقی ممتاز با کمترین هزینه را در اختیار کاربر قرار میدهد.

 

دستگاه اکوقلب GE Vivid S6 - دستگاه اکوقلب GE

 

دستگاه اکوقلب GE Vivid S6

دستگاه اکوقلب GE Vivid S6 جهت سونوگرافی قلب و عروق استفاده میشود. این دستگاه دارای یک سیستم چند منظوره است که در منزل، بیمارستان و کلینیک ها قابل استفاده میشود. قابلیت های مختلف و خدمات این دستگاه به کاربر اجازه میدهد تا اکوقلب، سونوگرافی شکم و جنین با آن انجام شود.

از ویژگی های این دستگاه باید به فریم ریت بالا، فوکوس دوگانه و تصویربردای بدون لکه به همراه هارمونیک وارونگی اشاره کرد. این دستگاه علاوه بر اینکه کیفیت تصویر را افزایش میدهد، کار تصویربرداری را آسان میکند.

به طور کلی مشخصات دستگاه GE Vivid S6 وجود نمایشگر با کیفیت بالا، میدان دید وسیع و ابعاد ۱۷ اینچ می باشد. وضوح تصویر در این نمایشگر ۷۶۸×۱۰۲۴ پیکسل می باشد و ۱۶.۷ میلیون رنگ را نمایش میدهد. نرم افزار این دستگاه از وضوح بالایی برخوردار است و دارای وزن حدود ۷۰ کیلوگرم است.

همچنین دارای دو خروجی AC، عملکرد با فرکانس ۵۰ تا ۶۰ هرتز و قدرت VA می باشد.

USB چاپگر ویدئویی سیاه و سفید USB با کنترل از صفحه سیستم، چاپگر ویدئویی رنگی USB با کنترل از صفحه سیستم، چاپگر جوهر افشان USB، درایو خارجی MOD 5.25 اینچ، درایو فلش USB، کارت حافظه فلش USB به همراه لوازم جانبی و رابط USB، هارد دیسک خارجی و سیستم پشتیبان گیری که محتویات هارد را منعکس میکند. حجم مفید این دستگاه ۱ ترابایت است و قابلیت دسترسی به اطلاعات برای کاربر وجود خواهد داشت.

نوشته های مرتبط
Call Now Buttonتماس با افرا طب