دنبال چیزی میگردید ؟
جستجو

دستگاه اکوقلب Philips Affiniti

دستگاه اکوقلب Philips Affiniti

دستگاه اکوقلب Philips Affiniti

دستگاه اکوقلب Philips Affiniti یا دستگاه اکوکاردیوگرافی را با نام دستگاه سونوگرافی قلب یا اولتراسوند قلب شناخته میشود. این دستگاه برای معاینات تخصصی قلب استفاده میشود و دارای قابلیت تولید اولتراسوند (فراصوت) می باشد. این دستگاه به طور کلی در دو مدل مبله و پرتابل تولید میشود.

عملکرد دستگاه اکوقلب مانند دستگاه سونوگرافی است و امواج فراصوت تولید میکند. این دستگاه از طریق تماس پروب با بدن بیمار امواج را به سمت بافت میفرستد و پس از بازگشت امواج بدن، پروسسور داخلی، توسط نرم افزار تخصصی از اندام یا بافت، تصویری را ارسال میکند.

دستگاه اکوقلب از تجهیزات پزشکی مهم برای تشخیص بیماری های قلبی به شمار میرود.

 

درباره برند فیلپس

برند فیلیپس از برندهای معروف و بزرگ در دنیاست که در زمینه ساخت و ارائه وسائل الکترونیکی فعالیت دارد. این شرکت در حوزه های مختلف از جمله تجهیزات پزشکی اقدام به تولید دستگاه تصویربرداری، ، مانیتورهای علائم حیاتی، پرینترهای تصاویر پزشکی، تجهیزات اتاق عمل و … نموده است.

محل تاسیس این شرکت در هلند است و در حال حاضر از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات پزشکی به شمار می آید. در ادامه چند نمونه از دستگاه های اکوقلب این شرکت که توسط افراطب ارائه میشود را معرفی خواهیم کرد.

  دستگاه اکوقلب Philips Affiniti - دستگاه اکوقلب Philips Affiniti  

ویژگی های مهم دستگاه اکوقلب فیلیپس Affiniti

  • نرم افزارهای پردازش دستگاه
  • دالپر :

دالپر یک ویژگی مهم دستگاه اکوکاردیوگرافی قلب است که با آن میتوان نرخ فلو و جریان خون را بررسی کرد. استفاده از این دستگاه کمک زیادی به شناسایی گرفتگی های عروق قلبی میکند.

  • پروب :

پروب دستگاه اکوکاردیوگرافی براساس نوع بیماری انتخاب میشود و برای بررسی هر بیماری، شیوه مختلفی در کار است. به این ترتیب پروب مناسب انتخاب میشود. به طور کلی پروب دستگاه اکوقلب شامل پروب Phased Array (ارایه فازی) با فرکانس بین ۵ الی ۱۰ مگاهرتز است. پروب ارایه فازی را میتوان پروب اصلی دستگاه دانست که استفاده عمومی دارد.

پروب TEE برای ملاحظات بالاتر و به صورت اینترنال استفاده میشود. این پروب وارد نای شده و از دیواره قلب به صورت اینترنال تصویربردای میکند. عملکرد این پروب مشابه دستگاه آندوسکوپی است و از تکنولوژی اولتراسونیک برخودار می باشد. وضوح تصویر در این حالت بالاتر است.

پروب دیگر دستگاه، پروب اطفال است که تنها به منظور اکوقلب برای اطفال و خردسالان استفاده میشود.

  • مبدل اسکن دیجیتال
  • کنترل عمق و گین قابل تنظیم دستگاه
  • فریز تصویر و وضوح آن
  • نرخ فریم (حداقل ۵۰ فری م بر ثانیه)
  • قابلیت تبدیل اکو به سونو و قابلیت استفاده پروب های متعدد برای آن و نرم افزار های آن (Endoactivity ،آنالیز عروقی ، ارولوژی زنان و زایمان (Gynecology و OB )
  • نوع پرینتر
  •  پاور دستگاه : پاور دستگاه باتوجه به مصرف انرزی بالای آن، قدرت روشن بودن زیادی دارد . باید پیش از خرید دستگاه اکوقلب Philips Affiniti حتما پاور ان بررسی شود. چراکه دستگاه های بیمارستانی باید توانایی روشن بودن در ۲۴ ساعت شبانه روز را داشته باشند.
  • هزینه خدمات سرویس و نگهداری دستگاه ها
 

دستگاه اکوقلب Philips Affiniti 30 - دستگاه اکوقلب Philips Affiniti

 

دستگاه اکوقلب Philips Affiniti 30

دستگاه اکوقلب Philips Affiniti 30 یک دستگاهسونوگرافی چندکاره است که همان طراحی سری Affiniti را داراست. این دستگاه نیز مانند سایر محصولات دارای نمایشگر LCD برای مشاهده آسان و چرخ برای حمل راحت استو نمایشگر این دستگاه بزرگ است و ۴ بندر فعال مبدل دارد.

Philips Affiniti 30 براساس فناوری های روز دنیا، قوی و اثبات شده مشترک با سری EPIQ و Affiniti طراحی شده است. در نتیجه عملکرد قابل اطمینان بالایی دارد. برخی از این ویژگی ها و امکانات برای براوردن الزامات بهره وری هزینه است. این دستگاه یک گزینه عالی برای پزشکانی است که بودجه محدودی دارند، اما همچنان انتظار اتوماسیون پیشرفته و کیفیت بالای تصویر را دارند.

 

دستگاه اکوقلب Philips Affiniti 50 - دستگاه اکوقلب Philips Affiniti

 

دستگاه اکوقلب Philips Affiniti 50

دستگاه اکوقلب Philips Affiniti در سه مدل ۳۰،۵۰ و ۷۰ عرضه میشود. مدل Affiniti 50 یک سیستم اکو جدید و متعادل است. با این دستگاه میتوان به سرعت بیماری را تشخیص داد و در عین حال کاربرد ساده ای دارد. طراحی این دستگاه ارگونومیک است و از جدیدترین فناوری ها برخوردار می باشد.

دستگاه Philips Affiniti تعادل مناسب، طراحی ارگونومیک و مهندسی دقیق را ارائه میدهد تا به پزشک در تشخیص بصری بیمار کمک کند.

از ویژگی های این مدل برخورداری از هوش تشریحی برای سینه است. این ویژگی با استفاده از هوش مصنوعی امکان تشخیص منحصر به فرد بیماری را فراهم میکند و مزیت غربالگری، تشخیص و گردش کار را ارائه میدهد. AI Breast یک راه حل یکپارچه برای سونوگرافی سینه است و با در نظر گرفتن نیاز کاربر و بیمار به اتاق اولتراسوند اجازه میدهد تا برای طیف وسیعی از معاینات، بدون نیاز به سخت افزار اضافی، معاینه و تشخیص انجام شود.

با فیلیپس آفینیتی ۵۰، میتوان اسکن سریع انجام داد و نتایج کارآمد دریافت کرد. این دستگاه تکنولوژی را در اختیار کاربر میگذارد که باعث میشود تصاویر واضح تر و معاینات بالینی بهتری داشته باشید.

به طور کلی این دستگاه هزینه کمی دارد و خرید آن یک سرمایه گذاری هوشمند به شمار می آید.

صفحه نمایش این دستگاه اولتراسوند سه یعدی پیشرفته است و تصاویر سه بعدی واقعی را نمایش میدهد. دستگاه با داشتن ویژگی TrueVue دارای منبع نور داخلی است. پس به پزشکان اجازه میدهد تا نور و سایه را در هر نقطه از حجم سه بعدی حرکت دهند.

وضوح نمایشگر بالاست و با لمس یک دکمه تجسم فوق العاده ای از آناتومی به پزشک میدهد. به این ترتیب ۳۸ درصد منطقه دید بیشتری دار. همچنین دارای حالت تصویربرداری دوگانه می باشد.

  دستگاه اکوقلب Philips Affiniti 70 1 - دستگاه اکوقلب Philips Affiniti  

دستگاه اکوقلب Philips Affiniti 70

دستگاه اکوقلب فیلیپس Affiniti 70 از دستگاه های پیشرفته موجود در بازار تجهیزات پزشکی است که در سال ۲۰۱۴ عرضه شده است. این دستگاه جایگزین دستگاه فوق پیشرفته Epiq 7 می باشد و در فیلد قلبی-عروقی، سلامت زنان و رادیولوژی کاربرد دارد.

قیمت این دستگاه بسیار مناسب است و در رده سونوگرافی های پیشرفته، SheerWave را ارائه میدهد.

نوشته های مرتبط
Call Now Buttonتماس با افرا طب