دنبال چیزی میگردید ؟
جستجو

راهنمای خرید تجهیزات پزشکی 2

راهنمای خرید تجهیزات پزشکی ۲

 

راهنمای خرید تجهیزات پزشکی ۲

یکی از اساسی ترین نیازهای انسان برای ادامه زندگی و شاید مهم ترین آن ها سلامتی می باشد که تجهیزات پزشکی بخش نسبتا بزرگی از این نیاز را شامل می شوند. در کشور ایران، پس از پایان جنگ تحمیلی، با توجه به بازگشت جوانان بازمانده از جنگ و خطر کاهش جمعیت که در دوران دفاع مقدس شاهد آن بودیم، دولت تمرکز ویژه ای بر ایجاد اشتیاق به افزایش جمعیت در کشور نمود.

به طوری که در مدت کوتاهی جمعیت ایران از ۱۲ میلیون نفر رشد چشمگیری داشته و به حدود ۶۰ میلیون نفر افزایش یافت. با مرور زمان و ارتقا دانش بهداشت خانواده این رشد با شدت کمتری صورت گرفت و به جایی رسید که در حال حاضر میانگین سنی ایرانیان رو به سنین میانسالی و پیری است. علم به این موضوع، توجه به مسائل حوزه سلامت را بیش از پیش حائز اهمیت می سازد.

 

settingup - راهنمای خرید تجهیزات پزشکی 2 از ۴۰ سال پیش تا به امروز تجهیزات پزشکی مورد توجه بسیاری قرار گرفته اند و شاهد تاسیس شرکت های متعددی در این حوزه بوده ایم. این شرکت ها در سه بخش تولید، بازرگانی و یا به صورت مشاوره ای مشغول به کار هستند. علاوه بر این بازارهایی نیز در این حوزه به وجود آمدند که از جمله معروفترین آن ها می توان به بازار تجهیزات پزشکی خیابان ولیعصر(عج)، ناصر خسرو و بازار تجهیزات پزشکی بزرگراه نواب در تهران اشاره نمود. فعالان کسب و کار در این بازارها به خرید و فروش انواع تجهیزات پزشکی عمومی و گاهی تخصصی می پردازند. لازم به ذکر است که متاسفانه از ابتدای فعالیت و تجارت تجهیزات پزشکی در کشور ایران، توجه کافی به نیاز افراد، متخصصین و بیماران نشده و موج تقاضای ایجاد شده در سراسر کشور، توسط بازرگانان و فعالان این حوزه ایجاد شده است. شاید مهم ترین خطری که یک بیمار را تهدید می کند خرید غیر اصولی و بدون دانش کالای مورد نیاز حتی از بازارهای نامبرده می باشد؛ چرا که اکثر فروشندگان این حوزه، تحت آموزش آکادمیک تجهیزات پزشکی قرار نگرفته اند و بدون توجه به پیآمد های ناخوشایند ممکن، تنها به تجارت ملزومات پزشکی مشغول هستند. شرکت افرا طب گلسار، با نام تجاری افرا طب، با بیش از بیست سال تجربه موفق در زمینه بازرگانی و تجارت تجهیزات پزشکی کاربردی در کشور می تواند کمک شایانی به روند تامین بهترین و مناسب ترین تجهیزات پزشکی به هم میهنان گرامی بنماید. این امر توسط تیم متخصص مهندسی پزشکی و گروه پزشکان متخصص، بدون وابستگی به برند یا برندهای خاصی و حتی کالای مشخصی، جهت مشاوره و ارائه کلیه تجهیزات پزشکی عمومی و تخصصی به افراد، بیماران، پزشکان و مراکز درمانی انجام می گردد.

 

banner - راهنمای خرید تجهیزات پزشکی 2

 

افرا طب به عنوان نخستین شرکت و بنیان گذار تجارت الکترونیک تجهیزات پزشکی در ایران، در گروه های مختلف تجهیزات پزشکی، مانند کالای پزشکی مصرفی، تجهیزات پزشکی بیماران در منزل، ملزومات هتلینگ پزشکی و تجهیزات پزشکی عمومی و تخصصی کلینیک و مراکز درمانی در کلیه سطوح فعالیت دارد. ضمن اینکه این شرکت به عنوان یکی از معدود شرکت های تجهیزگر صفر تا صد مراکز درمانی و بیمارستان ها به صورت تخصصی، می تواند موسسین این مراکز را جهت راه اندازی با ارتقا مجموعه های درمانی خود و تامین تجهیزات و مازومات پزشکی با دانش و مهارت کافی یاری نماید. برای مثال کالاهای تنفسی سی پپ و بای پپ و یا دستگاه الکتروشوک که می توانند مورد نیاز بیماران و یا مراکز درمانی باشند، توسط شرکت افرا طب قابل تامین هستند. لطفا حتما پیش از اقدام به خرید تجهیزات پزشکی، با شرکت افراطب مشورت نمایید. (www.afrateb.com)

نوشته های مرتبط
Call Now Buttonتماس با افرا طب