دنبال چیزی میگردید ؟
جستجو

راهنمای خرید تجهیزات پزشکی

راهنمای خرید تجهیزات پزشکی

راهنمای خرید تجهیزات پزشکی

با افزایش میانگین عدد سنی جمعیت کشور، لزوم اهمیت به آگاهی نسبت به تجهیزات و ملزومات پزشکی مورد استفاده، بیش‌ازپیش احساس می‌شود.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام افراطب، تجهیزات و ملزومات پزشکی به‌طورکلی در دو گروه تجهیزات پزشکی عمومی و تخصصی عرضه می‌شوند که خرید و به دنبال آن استفاده از آن‌ها در جریان درمان، نیازمند تخصص و دانش مهندسی و پزشکی است.

مشتریان تجهیزات پزشکی به چند گروه کلی بیماران، درمان گران و مراکز درمانی تقسیم می‌شوند. در مقابل این نیاز، عرضه کالای پزشکی توسط اصناف، فروشگاه‌ها و شرکت‌های تجهیزات پزشکی صورت می‌گیرد. اصناف و مغازه‌داران این تجهیزات در شهر تهران عمدتاً در سه بازار اصلی در خیابان‌های ناصرخسرو، نواب و ولیعصر واقع‌شده‌اند. بازار تجهیزات پزشکی واقع در خیابان ناصرخسرو، عمدتاً اختصاص به کالای یک‌بارمصرف پزشکی مانند دستکش لاتکس دارد. در بازار خیابان ولیعصر، به‌طورکلی کالای پزشکی خانگی و ابزار سنجش سلامتی مانند انواع دستگاه‌های فشارسنج فروخته می‌شود. همچنین بخش کوچکی از کالای پزشکی بیماران در منزل مانند اکسیژن ساز، تشک مواج نیز در این بازار یافت می‌شوند. در بازار خیابان نواب نیز دستگاه‌های عمومی کلینیکال و خانگی عرضه می‌شوند.

متاسفانه عرضه کالای تخصصی و عمومی پزشکی در بورس‌های ذکرشده به‌ندرت بر اساس دانش تخصصی و نیاز بیمار صورت می‌گیرد و عمدتاً جنبه تجاری و کسب‌وکار کالا، ملاک عمل قرار می‌گیرد. این امر در بسیاری از مواقع نه‌تنها مشکل بیمار یا درمانگر را حل نمی‌کند بلکه منجر به عواقب شدیدتری می‌شود که معمولاً بدون پاسخ قانع‌کننده از فروشنده باقی می‌ماند.

3312559 300x200 - راهنمای خرید تجهیزات پزشکی

 

در مواردی که خریدار دانش کافی نسبت به خرید کالا و موارد استفاده آن داشته باشد، می‌تواند با مراجعه به بازارهای ذکرشده اقدام به تأمین کالای خود کند. در غیر این صورت، شناخت کالا و تشخیص سلامت آن، با توجه به حساسیتی که کاربرد آن دارد، تبدیل به فرآیندی سخت و طاقت‌فرسا می‌شود.

چنانچه شیوه تأمین کالای پزشکی کشورمان در چند دهه گذشته را با کشورهای پیشرفته مقایسه کنیم، درمی‌یابیم که با رشد جمعیت و افزایش حق سرانه درمان، در بیشتر موارد عرضه کالا در کشور ما بر اساس نیاز واقعی بیمار یا درمانگر صورت نگرفته است. در حالی‌ که در کشورهای پیشرفته ملاک تولید یا واردات کالای پزشکی توسط شرکت‌های متخصص بر اساس میانگین سنی، سبک زندگی و نیاز بیمار یا درمانگر است؛ نه صرفاً یک جریان اقتصادی و بازرگانی.

راهنمای خرید تجهیزات پزشکی

شرکت افرا طب گلسار با نام تجاری افرا طب، ارائه‌دهنده خدمات و فروش صفر تا صد تجهیزات پزشکی و یکی از سه شرکت خصوصی در کشور که مجوز رسمی تجهیز مرکز درمانی را دارد و با در اختیار داشتن تیم متخصص مهندسی پزشکی و پزشکان متخصص، مستقل از برند کالا، کامل‌ترین اطلاعات را در مورد خرید انواع تجهیزات تخصصی و عمومی برحسب نیاز مشتری در اختیار مراجعین قرار می‌دهد.

 

trading - راهنمای خرید تجهیزات پزشکی

 

این شرکت، رسالت خود را در قالب سه خدمت به انجام می‌رساند:

۱- تجارت الکترونیک تجهیزات پزشکی در کلیه گروه‌های کالایی اعم از کالای پزشکی مصرفی، تجهیزات تخصصی و عمومی مراکز درمانی، تجهیزات پزشکی معاینه و تشخیصی عمومی و تخصصی و تجهیزات پزشکی بیمار در منزل

۲- مشاوره تجهیز، راه‌اندازی و ارتقاء مراکز درمانی

۳- مهندسی بازار، خدمات تبلیغات و برندینگ حوزه تجهیزات و خدمات پزشکی

شرکت افرا طب علاوه بر ارائه خدمات مشاوره حضوری و تلفنی برای خرید و تجهیز مراکز درمانی به صورت ۲۴ ساعته، در وب‌سایت رسمی خود (www.afrateb.com) نیز، به‌روزترین نکات مربوط به خرید کالای پزشکی و همچنین اطلاعات مربوط به کالای موجود در بازار را در اختیار مراجعین عزیز قرار می‌دهد. افرا طب با تکیه‌بر دانش و تجربه چندساله خود، آمادگی کامل در زمینهٔ مدیریت جامع و یکپارچه تجارت تجهیزات و خدمات پزشکی را دارد.

نوشته های مرتبط
Call Now Buttonتماس با افرا طب