دنبال چیزی میگردید ؟
جستجو

نمایشگاه های تجهیزات پزشکی دنیا

نمایشگاه های تجهیزات پزشکی دنیا

نمایشگاه های تجهیزات پزشکی دنیا

با پیشرفت تکنولوژی و فناوری در دنیا، صنعت پزشکی نیز پیشرفت چشم گیری داشته و تحولات گسترده ای را به خود دیده است. امروزه در دنیا شرکت هایی شکل گرفته اند که با کمک فناوری های جدید همچون نانو تکنولوژی، هوش مصنوعی و فناوری اطلاعات، راهکارهای جدیدی را ارائه میدهند. این روش ها و راهکارها هم به درمان و هم تشخیص بیماری ها کمک میکند.

نمایشگاه های تجهیزات پزشکی فضای خوبی برای به نمایش گذاشتن و ارائه این تجهیزات برای تمامی کشورها می باشد. به این ترتیب هرکدام از تولید کنندگان و عرضه کنندگان این تجهیزات، دستگاه و ابزار جدید خود را معرفی نموده و به بازاریابی برای آن میپردازند.

در ادامه مهمترین نمایشگاه های تجهیزات پزشکی دنیا را معرفی خواهیم کرد.

  نمایشگاه تجهیزات پزشکی و بیمارستان اکسپوناتیا - نمایشگاه های تجهیزات پزشکی دنیا  

نمایشگاه تجهیزات پزشکی و بیمارستان اکسپوناتیا

این نمایشگاه (دو سالانه) هر دو سال یکبار و در شهر بولونیا ایتالیا برگزار میشود. این شهر بزگترین شهر و مرکز ناحیه امیلیا رومانیا و نیز استان بولونیا در شمال ایتالیا می باشد.

 موضوع این نمایشگاه خدمات درمانی است و در آن نوآوری های مرتبط با سیستم مراقبت های بهداشتی به نمایش گذاشته میشوند. برگزاری این دو سالانه به شرکت گنندگان فرصت میدهد تا دانش و تجربه خود را به اشتراک بگذارند و همچنین فرصتی را برای تجارت و رشد حرفه ای فراهم میکند.

رویدادی که آخرین نسل خدمات، محصولات و راه کارهای را ارئه میدهد که شرکت ها و اپراتورها در مطالعه بخش ها، هر روز در آنها برنامه ریزی و نوآوری میکنند. این راهکارها به مدیریت سیستم بهداشتی کارامدتر و مسیرمراقبت شخصی کمک میکند و در آن موثر است.

در آوریل ۲۰۲۰ EXPOSANITA یک مرور کلی بر محصولات و خدمات بیمارستان ها، روش های تشخیصی، مراقبت های دیجیتال، ارتوپدی و توانبخشی و معلولیت داشت. به کمک تجهیزات و شیوه های ارائه شده در این نمایشگاه پروژه ها و راه حل هایی برای بالا بردن کیفیت خدمات انجام میگیرد.

  نمایشگاه تکنولوژی تجهیزات پزشکی COMPAMED آلمان - نمایشگاه های تجهیزات پزشکی دنیا  

نمایشگاه تکنولوژی تجهیزات پزشکی COMPAMED  آلمان

این نمایشگاه به صورت سالانه برگزار میشود و در آن صنایع تولید کننده لوازم پزشکی و توسعه محصولات پزشکی، قطعات و مواد صنعت پزشکی را ارئه میدهند.

محل این نمایشگاه در شهر دوسلدورف آلمان است و جایی است که سازندگان کالا و تامین کنندگان تجهیزات پزشکی باهم ملاقات و تعامل میکنند. در این نمایشگاه غرفه داران MEDICA و COMPAMED و همچنین بازدید کنندگانی از سراسر دنیا حضور دارند و از محصولات و فناوری های اارئه شده بهره خواهند برد.

افرادی که از فناوری های پزشکی بهره میبرند میتوانند هر ساله در دوسلدورف همدیگر را ملاقات کنند. بازدید از بازارهای بین المللی پیشرو در صنعت تولید دارو و توسعه محصول در این مکان میسر است.

هدف از برگزاری این نمایشگاه رویارویی نوآوری ها، روندها، کارگاه ها و به طور کلی صنعت پزشکی در سطح بین المللی و ملی می باشد.

نمایشگاه COMPAMED  از سال ۱۹۹۲ و همزمان با بزرگترین نمایشگاه پزشکی Medica در جهان برگزار میگردد. به این دلیل کل زنجیره فرآیند فناوری های پزشکی و تجهیزات دارویی به بازدید کنندگان ارائه خواهد شد. باتوجه به تاثیرات هم افزایی این دو نمایشگاه، تعامل کامل و همزمان بین تولید کنندگان و تامین کنندگان صنعت پزشکی رخ خواهد داد.

  نمایشگاه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی BELARUSIAN MEDICAL FORUM بلاروس - نمایشگاه های تجهیزات پزشکی دنیا  

نمایشگاه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی BELARUSIAN MEDICAL FORUM  بلاروس

این نمایشگاه در شهر بلاروس و به صورت سالانه برگزار میشود. در حقیقت انجمن و نمایشگاه (BELARUSIAN MEDICAL FORUM) رویدادی است که تکنیک های پزشکی، تجهیزات و کالاها، خدمات پزشکی و محصولات دارویی در آن ارائه میشوند.

این بزرگترین نمایشگاه پزشکی در شهر بلاروس است و تمام شاخه های اصلی پزشکی و دارویی را شامل میشود.

هدف از برگزاری این رویداد نمایش آخرین دستاوردهای پزشکی تولید کنندگان برجسته خارجی و داخلی می باشد. این دستاوردها شامل آماده سازی های پزشکی، آرایش و بهداشتی اپتیک ، آزمایشگاه و تجهیزات تشخیصی ، سخت افزار دندانپزشکی ، مواد یکبار مصرف و محصولات می باشد.

نمایه این نمایشگاه شامل داروها، داروهای بدون نسخه، تجهیزات و مواد اولیه مورد نیاز برای داروسازی است. همچنین ، مواد افزودنی بیولوژیکی فعال ، رژیم غذایی و غذاهای خاص ، فیتوتراپی ، بسته بندی دارویی و پزشکی ، دامپزشکی ، تجهیزات پزشکی ، ساخت و تجهیزات پزشکی ، تجهیزات و فناوری های آزمایشگاهی و تشخیصی ، جراحی را در بر میگیرد.

نمایشگاه انجمن و تجهیزات بلاروس از سال ۱۹۹۴ آغاز به کار کرده است و سالانه نیز تکرار میشود. ساختار برنامه این رویدار شامل فناوری های پزشکی، دندان پزشکی، دارویی و فناوری آزمایشگاهی است.

  نمایشگاه دندانپزشکی DENTAL UKRAINE اوکراین - نمایشگاه های تجهیزات پزشکی دنیا  

نمایشگاه دندانپزشکی DENTAL-UKRAINE  اوکراین

 در نمایشگاه دندانپزشکی اوکراین تجهیزات و ابزار دندان پزشکی، مسکن های دندانپزشکی و داروها معرفی و ارائه میشوند. این رویداد دوبار در سال برگزار میشود و فناوری های نوین دندان پزشکی در آن به نمایش گذاشته میشوند.

محل برگزاری این نمایشگاه شهر لویو در غرب اوکراین است که از مراکز فرهنگی اوکراین به شمار میرود. مخاطبان این نمایشگاه روسای کلینیک های دندانپزشکی (خصوصی و دولتی)، بخشهای سرپایی، نمایندگان بازرگانی فروش و دانشجویان رشته های تخصصی و متخصصان مراقبت های بهداشت عمومی مربوطه می باشند.

  نمایشگاه و کنگره پرستاری و مراقبت از بیمار ALTENPFLEGE HANNOVER آلمان - نمایشگاه های تجهیزات پزشکی دنیا  

نمایشگاه و کنگره پرستاری و مراقبت از بیمار ALTENPFLEGE HANNOVER  آلمان

کنفرانس پرستاری و مراقبت از بیماران هانوفر آلمان رویدادی است که به صورت سالانه در این شهر برگزار میگردد. این نمایشگاه به موضوعاتی همچون پرستاری، درمان، مراقبت و مراقبت حرفه ای میپردازد و از تاریخ ۲۴ تا ۲۶ مارس هر سال در مرکز نمایشگاهی هانوفر برقرار است.

 این نمایشگاه به مرکز صنعت و مراقبت ها تبدیل شده است و مهمترین نقطه ملاقات مدیران و ارائه دهندگان خدمات منزل به بیماران می باشد. نمایشگاه دارای ۷۰۰ غرفه در سال ۲۰۲۰ بود و آخرین تحولات و محصولات و خدمات مربوط به مراقبت های سرپایی را ارائه میدهند. این نمایشگاه شامل زمینهای مراقبت و درمان، شغل و آموزش، مدیریت و فناوری اطلاعات (IT) ، تغذیه و خانه داری، نساجی و بهداشت و همچنین فضا و فناوری مرتبط است.

  نمایشگاه عینک و اپتیک OPTI آلمان - نمایشگاه های تجهیزات پزشکی دنیا  
نمایشگاه عینک و اپتیک OPTI آلمان

 نمایشگاه بین المللی تجاری OPTI  در کشور آلمان و به صورت سالانه برگزار میشود. این نمایشگاه به طور اختصاصی به صنعت اپتیک میپردازد و مواد مربوط به عینک ها در آن ارائه میشود. ان نمایشگاه در شهر مونیخ آلمان و در ماه ژانویه برگزار میگردد. کارشناسان و متخصصات خلاق جدیدترین محصولات خود را در این نمایشگاه عرضه میکنند.

این رویداد به عنوان یک نمایشگاه تخصصی و بین المللی در طراحی اپپتیک طیف کاملی از محصولات طیف نوری را در بر میگیرد. همچنین بستر معرفی محصولات برتر توسط رهبران بازارهای بازارهای بین المللی و مبتدیان را ایجاد میکند. این افراد میتوانند تمام ایده ها، گرایش ها و نوآوری های خود را در زمینه اپتیک به نمایش بگذارند.

این نمایشگاه میزبان تمام برندهای بین المللی و مارک های مشهور و حتی برندهای مستقل و تازه کار این عرصه می باشد و از تاریخ ۲۴ الی ۲۷ ژانویه ۲۰۲۲ برگزار می گردد.

  نمایشگاه عرب هلث - نمایشگاه های تجهیزات پزشکی دنیا  
نمایشگاه عرب هلث

نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی که با نام نمایشگاه عرب هلث یاد آوری می شود.  بزرگترین نمایشگاه و کنگره در خاورمیانه و دومین نمایشگاه بزرگ پزشکی در جهان است و از ارائه طیف گسترده ای از محصولات و خدمات به طور همزمان بهره ببرند.

از جمله محصولات می توان به محصولات تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی، تجهیزات تشخیص طبی، فناوری های فیزیوتراپی و ارتوپدی، کالاها و لوازم مصرفی بیمارستان ها، محصولات و خدمات جراحی فناوری اطلاعات و ارتباطات در مراقبت های بهداشتی، مدیریت تسهیلات، خدمات پزشکی، رادیولوژی، خدمات مشاوره ای در مراقبت های بهداشتی، اشاره کرد.

عرب هلث اولین نمایشگاه تجهیزات پزشکی در خاورمیانه و دومین نمایشگاه دنیا به لحاظ کیفیت می باشد. موضوع نمایشگاه زمینه های مختلف تجهیزات پزشکی را در بر میگیرد و هر ساله در شهر دبی برگزار میگردد. این نمایشگاه در حدود چهار روز طول میکشد و مخاطبین زیادی از جمله بازرگانان و تولید کنندگان در این زمینه را به خود جلب میکند.

این رویداد در زمینه تجهیزات روز پزشکی , روش های نورین درمانی , معرفی دارو های جدید , فیزیوتراپی , ارتوپدی و دیگر شاخه های پزشکی فعالیت دارد و بیشاز ۱۳ هزار نماینده از سراسر دنیا را جلب مینماید.

با شرکت در این نمایشگاه زمینه رابطه با تولید کنندگان و سازندگان تجهیزات پزشکی را خواهید داشت. همچنین میتوانید برای شرکت خود برندسازی کنید و از مشتریان دریافت سفارش داشته باشید.

  نمایشگاه تجهیزات پزشکی و سلامت استانبول - نمایشگاه های تجهیزات پزشکی دنیا  
نمایشگاه تجهیزات پزشکی و سلامت استانبول

محل برگزاری نمایشگاه تجهیزات پزشکی و سلامت استانبول، شهر استانبول است که به صورت سالانه برگزار میشود. در این نمایشگاه تجهیزات پزشکی و سیستم یکپارچه سلامت، کنگره و سمپوزیوم های بین المللی برگزار میگردد. شرکت کنندگان میتوانند طرح ها و ایده هایشان را به همراه راهکارهای نوین برای پیشرفت این صنعت به نمایش بگذارند.

  نمایشگاه بهداشت و درمان، مهندسی پزشکی و داروسازی روسیه - نمایشگاه های تجهیزات پزشکی دنیا  
نمایشگاه بهداشت و درمان، مهندسی پزشکی و داروسازی روسیه

این نمایشگاه هرساله در شهر مسکو برگزار میشود و موضوع آن درمان، مهندسی پزشکی و داروسازی می باشد. شما در این رویداد با بهترین و محبوب ترین وسایل بیمارستانی و دارویی آشنا خواهید شد. همچنین شرکت های بزرگ میتوانند به معرفی خود بپردازند و زمینه مناسبی برای تغییر در کسب و کار شما خواهد بود. پس میتوانید توانمندی ها خود را بهتر ارائه دهید و با سایر محصولات جهانی در زمینه تجهیزات پزشکی آشنا شوید.

   
کنگره رادیولوژی پاریس JFR - نمایشگاه های تجهیزات پزشکی دنیا
کنگره رادیولوژی پاریس (JFR)

این کنگره به عنوان یک نمایشگاه فناوری و یک نشست علمی می باشد که پذیرای بسیاری از رادیولوژیست ها، پزشکان، فن آوران، صنعتکاران و تمامی حرفه ای های حوزه پزشکی و سلامت است.

این رویداد پذیرای بیش از ۱۶۰۰۰ نفر بازدید کننده، ۶۰۰ پوستر و بیش از ۹۰ بخش علمی است و فرصت به روز رسانی دانش شرکت کنندگان در زمینه دارویی و پزشکی را خواهد داد.

این نمایشگاه به صورت سالانه برگزار میشود و محل ملاقات فعالان حوزه پزشکی و درمانی می باشد. علاوه بر این نکات آموزشی فشرده ای را برای بازدید کنندگان ارائه میدهد.

  نمایشگاه تجهیزات پزشکی چین CMEF 1 - نمایشگاه های تجهیزات پزشکی دنیا
نمایشگاه تجهیزات پزشکی چین (CMEF)

محل برگزاری این نمایشگاه در شهر شانگهای چین می باشد و بزرگترین نمایشگاه آسیا و اقیانوسیه به شمار میرود. نمایشگاه CMEF در سال ۱۹۷۹ شروع به کار کرد و دو بار در سال (بهار و پاییز) برگزار میگردد.

نمایشگاه تجهیزات پزشکی چین با سی سال نوآوری مداوم و پیشرفت روز افزون، طیف وسیعی از ده ها هزار محصول را در حوزه تصویربرداری پزشکی، تشخیص آزمایشگاهی، تجهیزات الکترونیکی، بینایی سنجی، کمک های اولیه، پرستاری توانبخشی، فناوری اطلاعات پزشکی و خدمات برون سپاری پوشش می دهد.

  نمایشگاه و کنفرانس سلامت و پزشکی عمان 1 - نمایشگاه های تجهیزات پزشکی دنیا  
کنفرانس سلامت و نمایشگاه پزشکی عمان

کنفرانس سلامت و نمایشگاه پزشکی عمان یک رویداد بین المللی است که رشد و توسعخ بخش مراقبت های پزشکی را در بر میگیرد. این رویداد سالانه در شهر مسقط برگزار میشود و به شرایط خوبی را برای توسعه بیشتر، تجارت بهتر و سرمایه گذاری فراهم مینماید.

نمایشگاه تجهیزات پزشکی عمان نخستین بار در سال ۲۰۰۹ تاسیس شد و توانست در سال ۲۰۱۳ گواهی UFI را دریافت نماید. کنفرانس پزشکی و سلامت عمان با چشم انداز سال ۲۰۵۰ دولت همتراز و همسو است. هدف از آن نیز پرداختن به چالش ها و مباجثه در جهت بهبود بخش پزشکی می باشد.

این رویداد، پیشروترین نمایشگاه سلامت و پزشکی در عمان و تنها نمایشگاهی است که شرکت جهانی صنعت نمایشگاهی آن را تایید و گواهی کرده است.

نوشته های مرتبط
Call Now Buttonتماس با افرا طب