دنبال چیزی میگردید ؟
جستجو

درن پن رز

درن پن رز

درن پن رز

درن پن رز | خرید درن پن رز

درن پن رز از تجهیزات پزشکی مصرفی مورد اسفاده برای جراحان در اتاق عمل است. این وسیله برای جلوگیری از خروج ترشحات از بدن به کار گرفته میشود و عملکردی شبیه به ساکشن دارد.

این وسیله یک لوله انعطاف پذیر است که کاملا نرم و از جنس لاتکس می باشد. این وسزگی دقیقا شبیه به درن کاروگیت می باشد. با این تفاوت که از نظر خروج ترشحات ضعیف تر عمل میکند و معمولا توسط بخیه ثابت میماند و به کیسه درناژ متصل میشود.

  درن پن رز 02 - درن پن رز  

عملکرد درن پن رز چگونه است؟

این محصول همانطور که گفته شد برای تخلیه غیر فعال (پاسیو) ترشحات زخم، مانند خون و چرک و … مورد استفاده قرار میگیرد. درن پرز در محل زخم های جراحی باز خصوصا در مواضعی که فشار مثبت بافتی یا عضلانی وجود دارد، مثل یک ناودان عمل میکند.

رادیواپاک بودن درن های سوپا ارزیابی محل قرار گیری انها را آسان تر میکند.

انواع مختلف این محصول در دو نوع لاتکس و PVC تولید میشود و دارای ابعاد یک اینچ و یک دوم اینچ می باشد.

این محصول به دلیل قرار گرفتن داخل زخم به صورت کاملا استریل تولید میشود.

درن های جراحی پس از پایان جراحی، داخل زخم قرار میگیرند. مزیت استفاده از این محصول جلوگیری از ایجاد زخم و ممانعت از خروج ترشحات است. این کار به تسریع روند بهبود زخم کمک میکند. راه رفتن و سرقه کردن و به طورکلی حرکت بیمار میتواند ترشحات بیشتری از زخم خارج کند.

نکته مهم درباره استفاده از درن پرزها، مراقبت از انها می باشد. زیرا سیستم تخلیه باز مانند این محصول، پس از پانسمان نیاز به توجه بیشتری دارد. گاز استریل زخم باید مرتب عوض شود و به محض خیس شدن برداشته شود. تا زمانی که میزان خیس شدن گاز کمتر میشود، درن باید داخل زخم بماند.

مراقبت از درن ها مدت زمان استفاده از آنها را کمتر میکند. اگر درن زیاد در زخم بماند میتواند حساسیت پوستی و واکنش های بدن را به همراه داشته باشد.

 

درن پن رز 01 - درن پن رز

 

مشخصات درن پرز

ضدحساسیت و بسیار انعطاف پذیر و نرم می باشد.

از جنس سیلیکون می باشد.

این وسیله پس از جراحی داخل زخم قرار داده میشود.

این درن جزئی از درن های پسیو و غیر فعال می باشد.

نوشته های مرتبط
Call Now Buttonتماس با افرا طب