دنبال چیزی میگردید ؟
جستجو

دستگاه آندوسکوپی Olympus

دستگاه آندوسکوپی Olympus

دستگاه آندوسکوپی Olympus

دستگاه آندوسکوپی Olympus یکی از دستگاه ها و تجهیزات پزشکی پرکابرد است که با فرستادن یک دوربین داخل بدن بیمار امکان تشخیص بیماری های معده را فراهم میکند.

با دوربین این دستگاه امکان دریافت تصاویر از بخش های مختلف بدن وجود دارد. در ادامه به معرفی مدل هایی از این دستگاه تحت برند المپوس میپردازیم.

    OLYMPUS EVIS 140 دستگاه - دستگاه آندوسکوپی Olympus  

دستگاه آندوسکوپی مدل ۱۴۰ Olympus

دستگاه آندوسکوپی Olympus مدل ۱۴۰ دارای مشخصات فنی زیر می باشد :

دوربین با مشخصات PigTail

منبع نور CLV-U40

 گاستروسکوپ GIF-130 بالا و کولونوسکوپ PCF-140  پایین

پردازنده ویدئویی این دستگاه با استاندارد های روز سازگار است و به کاربر اجازه میدهد تا تنظیمات رنگ را افزایش داده و ذخیره کند. با استفاده از این پردازنده ویدئویی میتوان تصاویری واضح و دقیق از داخل بیمار داشت.

دستگاه همچنین دارای یک منبع نوری است که در تمام آندوسکوپ های Olympus قابل استفاده است.

با فساردادن حالت نور دستگاه میتوان هر زیمنه ای را تنظیم کرد و تصویر متفاوت و بهتری داشت. تنظیم چگالی نوری برای داشتن تصویری بهتر با حساسیت مورد نیاز قابل انجام خواهد بود.

کنترل خودکار نوردهی امکان پذیر است و به این وسیله برای عکسای Still منبع نور را میتوان به بهترین حالت تنظیم نمود. برای عکس های ثابت یا Polaroid این ویژگی بسیار کاربردی است.

لامپ اضطراری داخل دستگاه شامل لامپ هالوژن ۱۵۰ وات بالا است و در صورت خرابی، لامپ زنون به طور خودکار فعال میشود. ویژگی افزایش نور خودکار پس از ۷ ثانیه فعال میگردد و طبق تنظیمات اولیه دستگاه عمل میکند.

  OLYMPUS EVIS 240 - دستگاه آندوسکوپی Olympus

دستگاه آندوسکوپی OLYMPUS EVIS 240

پردازنده این دستگاه با طیف گسترده ای از دستگاه های آندوسکوپی سازگار است و قابلیت نمایش تصویر واید اسکرین با استفاده از آندوسکوپ های سری Q مانند GIF-Q140 و CF-Q140L را نیز خواهد داشت.

از ویژگی های دیگر این دستگاه قابلیت تغییر بین عملکردهای از پیش تعیین شده برای آن است. شما میتوانید ویژگی های بیمار را از قبل برای دستگاه تعریف کنید. با وارد کردن اطلاعات و داده های بیمار میتوان روند کار را سریعتر کرد.

منبع نور دستگاه لامپ زنون است که در تمام دستگاه های آندوسکوپی مورد استفاده می باشد. با فعال کردن حالت انتخاب گر میتوان نور را برای یک محدوده خاص تنظیم کرد.

تنظیم بهینه تراکم نوربرای ضبط ویدئو وجود دارد. این عمل به صورت خودکار نیز انجام میشود و لغو تنظیم دستی برای دستگاه امکان پذیر است.

کنترل خودکار نوردهی برای عکاسی ثابت یا Polaroid نیز امکان پذیر می باشد. لامپ اضطراری داخل سیستم شامل یک لامپ اضطراری ۱۵۰ وات هالوژن داخلی است. در صورت خرابی دستگاه نشانگر روی مانیتور به شما اطلاع میدهد.

ویژگی Transillumination باعث افزایش روشنایی میشود و تقریبا پس از ۷ ثانیه فعال میگردد.

نوشته های مرتبط
Call Now Buttonتماس با افرا طب