دنبال چیزی میگردید ؟
جستجو

زیر انداز بیمار

زیر انداز بیمار

زیر انداز بیمار

زیر انداز بیمار | خرید زیر انداز بیمار

 

زیر انداز بیمار از تجهیزات پزشکی مصرفی است که استفاده از آن ضرورت زیادی دارد. این محصول با عنوان زیر انداز بهداشتی نی شناخته میشود و کاملا یکبار مصرف می باشد.

زیر انداز بهداشتی نقش مهمی در سلامت بیمار دارد و پاکیزگی تخت بیمار را تضمین میکند. این زیر انداز را میتوان در بیمارستان و منزل جهت تمیز نگه داشتن محل بستری بیمار استفاده کرد.

زیراندازهای بهداشتی برای تمام افراد، بیماران و نوزادان نیز قابل استفاده است و در رنگ های سبز و آبی تولید میشود. این کالا از تمامی داروخانه هانیز موجود می باشد. مصارف این زبر انداز گوناگون است و کاربرد زیادی دارد.

 

زیر انداز بهداشتی - زیر انداز بیمار

مشخصات زیرانداز بیمار

زیر انداز بیمار دارای پودر جاذب است و ترشحات بدن بیمار، ادرار و خون را جذب میکند. میزان پودر جاذب بین ۳ تا ۷ گرم است و قدرت جذب پد زیر انداز به میزان این پودر بستگی دارد.

طراحی زیر اندازهای بهداشتی، به شکل لوزی است تا مواد به صورت جذب یکنواخت در سراسر زیر انداز وجود داشته باشد. همچنین این ساختار مانع از تکان خوردن زیر انداز در صورت حرکت بیمار میشود. این پدها به صورت ۵ یا ۷ لایه تولید میشوند.

همچنین دارای دو لایه تیشو کاغذی و یک لایه خمیر کاغذی آغشته به پودر جاذب می باشند. این دو لایه شامل یک لایه مشمایی و یک لایه پلی اتیلن است. لایه مشمایی مانع از نشت مایعات به تخت میشود.

ابعاد این زیر اندازها مناسب است و کاملا زیر بدن بیمار جا میگیرد. همچنین باتوجه به نیاز بیمار انواع این محصول متفاوت می باشد.

 

کاربرد زیرانداز بیمار

اگر فرد سالمند یا بیمار در خانه دارید که برای رفع نیازهای روزمره خود نمیتواند از تخت خارج شود، خرید زیر انداز بیمار برای شما لازم است. استفاده از این محصول در موارد دیگری نیز کاربردی است.

زیراندازهای بهداشتی در اتاق زایمان و بعد از آن جهت جذب ترشحات بعد از زایمان مورد استفاده قرار میگیرند.

استفاده از این محصولات مانع از انتقال و نفوذ رطوبت در تخت بیمار میشود.

همچنین مانع از ایجاد زخم بستر در بدن بیمار خواهد شد.

اگر بیمار نیاز به تعویض پانسمان یا شست وشو داشته باشد، زیراندازهای بهداشتی مانع از انتقال ترشحات در این زمان خواهند شد.

علاوه بر این در زمان تعویض پوشک نوزادان و یا برای کودکان مبتلا به شب ادراری مناسب است.

اکثر کسانی که بیمار ناتوان یا معلول در خانه دارند، از این زیر اندازها برای جلوگیری از انتقال ترشحات بدن بیمار استفاده میکنند.

 

زیر انداز بهداشتی بیمار - زیر انداز بیمار

مزیت استفاده از زیراندازهای بهداشتی

استفاده از زیراندازهای بهداشتی، به ویژه برای کسانی که از بیماران ناتوان نگهداری میکنند، موجب سهولت در تمیز کردن و مرتب ماندن همیشگی تخت بیمار میشود. استفاده از این محصول باعث میشود تا تشک بیمار همیشه تمیز و سالم بماند و زحمت شست وشو برای پرستاران را کم میکند.

همچنین این محصول کاملا بهداشتی است و مانع از انتقال عفونت، آلودگی و بوی بدن میگردد.

ویژگی های یک زیرانداز استاندارد برای بیمار

ضد حساسیت باشد

از مواد اولیه آنتی باکتریال تولید شده باشد

کاملا ضدبو باشد

قابلیت جذب بالای ترشحات و مایعات

کیفیت بالای ساخت

سایز مناسب برای بیماران مختلف

دارای پودر جاذب با قدرت بالا

این محصول همچنین سازگاری با محیط زیست تولید میشود و باتوجه به قیمت مناسب و وزن سبک، استفاده از آن مقرون به صرفه می باشد. کاربری آن آسان است و همچنین ماندگاری بالایی دارد.

 

انواع زیراندازهای بهداشتی

انواع زیراندازهای بیمار باتوجه به کاربری و نیاز بیماران تولید میشود. به این ترتیب این محصول دارای دو نوع یکبار مصرف و چند بار مصرف است.

زیرانداز بیمار یکبار مصرف نیاز به شست و شو ندارد و پس از استفاده باید دور انداخته شود.

زیر اندازهای قابل شست و شو را میتوان تا ۵ بار استفاده کرد. اما باید تنها برای یک نفر استفاده شود. این زیر انداز به خصو برای کودکان مبتلا به شب ادراری مناسب و مقرون به صرفه است.

 ساز این محصول در ابعاد ۶۰×۹۰ بیشترین استفاده را دارد.

ابعاد دیگر آن ۱۶۰×۶۰ است و به آن زیر انداز بالدار میگویند.

این محصول همان زیر انداز ۶۰×۹۰ است و از دو طرف دارای ۳۵ سانت باله برای اتصال به تخت هستند. این مدل به ویژه برای بیمارانی که تحرک زیادی در خواب دارند مناسب است.

سایز ۶۰×۶۰ این محصول برای کودکان مناسب تر است و در طرح ها و رنگ های مختلف و زیبا تولید میشود.

۷۰ × ۱۰۰: این سایز از زیراندازهای بهداشتی مناسب بیماران دارای اضافه وزن یا چاقی است.

سایز ۱۷۰×۷۰ زیراندازها همان نوع بالدار ۱۰۰×۷۰ است و برای بیماران چاق مناسب می باشد. این مدل روی تشک های سنگین به خوبی ثابت شده و به آسانی حرکت نمیکند.

 

روش استفاده از زیرانداز بهداشتی بیمار

استفاده از انواع زیراندازهای بیمار آسان است و به راحتی روی تخت کشیده میشوند. برای اسفاده لازم است تا آنرا به راحتی باز کنید و سپس روی تخت پهن کنید. باید حدود ۱۵ تا ۲۵ سانت آن زیر تشک قرار گیرد تا به خوبی ثابت شود.

پیش از پهن کردن زیرانداز حتما تشک یا تخت را تمیز کنید. همچنین باید کلیه کارهای نظافتی بیمار انجام گرفته باشد.

در زمان خرید دقت کنید تا بسته بندی باز نباشد. هرگونه آلودگی موجود در این محصول میتواند موجب عفونت یا تشدید بیماری در فرد شود.

نوشته های مرتبط
Call Now Buttonتماس با افرا طب