دنبال چیزی میگردید ؟
جستجو

چسب ضد حساسیت

چسب ضد حساسیت

چسب ضد حساسیت

  قابلیت خرید آنلاین - چسب ضد حساسیت  

چسب ضد حساسیت | کاربرد چسب ضدحساسیت

حساسیت به چسب ‌های پزشکی امری بسیار نادر است اما باز هم افرادی هستند که با استفاده از چسب‌های پزشکی دچار حساسیت پوستی مانند اگزما، خارش، التهاب و … شوند. به این دسته از حساسیت‌ها «درماتیت پوستی» گفته می‌شود. در چنین مواردی از «چسب ضد حساسیت» استفاده می‌شود. این محصول جزو تجهیزات پزشکی مصرفی می باشد.

این نوارچسب‌های پزشکی از الیاف بافته نشده و ضد حساسیت پلی اتیلن ساخته شده و برای فیکس کردن انواع پانسمان روی پوست استفاده می‌شوند. لازم به ذکر است که چسب به کار رفته در ساخت این دسته از لوازم پزشکی «پلیمر اکریلیک ضد حساسیت درجه مدیکال» می ‌باشد.

 

چسب ضد حساسیت1 - چسب ضد حساسیت

کاربردهای چسب ضد حساسیت

از جمله موارد کاربرد چسب‌ ضد حساسیت، فیکس کردن و ثابت نمودن آنژیوکت و کاتتر در ورید بیمار است. چسبندگی بسیار بالای این چسب‌ها باعث شده که گزینه‌ای بسیار مناسب برای جلوگیری از جدا شدن آنژیوکت یا سوزن سرم در ورید فرد شود.

از آنجایی که کودکان و نوزادان پوستی بسیار حساس داشته و اغلب بسیار تحرک دارند و ممکن است آنژیوکت کار گذاشته از وریدشان خارج شده یا دچار حساسیت پوستی شوند، به همین دلیل از چسب ضد حساسیت به‌خصوص در بخش اطفال بیمارستان‌ها استفاده می‌شود.

همچنین این چسب‌ها برای موارد مختلف به صورت گسترده در بخش مراقبت‌های قلبی، دیالیز، اورژانس، جراحی، رادیولوژی، ارتوپدی، مراقبت‌های ویژه و درمان نیز کاربرد دارند.

 

چسب ضد حساسیت2 - چسب ضد حساسیت

مشخصات و قیمت چسب ضد حساسیت

یکی دیگر از کاربردهای چسب ضد حساسیت در عمل زیبایی بینی است. حتما تابه‌حال بارها مشاهده کرده‌اید که پس از عمل جراحی زیبایی بینی، فرد برای ثابت نگه‌داشتن بینی خود آن را با چسب‌های کاغذی یا چسب شفاف پانسمان می‌کند. این چسب‌ها همان چسب‌ ضد حساسیت هستند.

چسب های ضد حساسیت در دو سایز ۲۵/۱ و ۵/۲ سانتی متر و در دو مدل شفاف و غیر شفاف تولید می شوند.

شما می توانید جهت خرید انواع کالاهایی مصرفی پزشکی با کارشناسان فروش شرکت افراطب به صورت ۲۴ ساعته در تماس باشید

نوشته های مرتبط
Call Now Buttonتماس با افرا طب