دنبال چیزی میگردید ؟
جستجو

گوشی پزشکی لیتمن

گوشی پزشکی لیتمن

گوشی پزشکی لیتمن

گوشی پزشکی لیتمن به عنوان آخرین نسل از گوشی های پزشکی تولید شده می باشد. این تجهیزات پزشکی به طور کلی برای شنیدن صدای تپش قلب بیمار در اثر باز و بسته شدن دریچه قلب به کار میرود. شنیدن این صدا اهمیت زیادی در تشخیص سلامتی و بیماری ها دارد.

شنیدن صدای قلب ساده نیست و ویژگی ها و اهیمت زیادی دارد. زمانیکه مشکلی برای سیستم ایمنی بدن به وجود می آید صداهای معمولی با تغییراتی رویرو خواهند بود. به این جهت شنیدن این صداها ضروری است و در مواقع لزوم کمک زیادی به پزشکان خواهد کرد.

  ویژگی های گوشی پزشکی لیتمن - گوشی پزشکی لیتمن  

ویژگی های گوشی پزشکی لیتمن

یک گوشی پزشکی لیتمن استاندارد در زمان شندین صداها از حساسیت مناسبی برخوردار است و صدهای شنیده شده را به خوبی منتقل میکند. تمام گوشی ای این مدل قابلیت تنظیم دیافراگم را دارا  می باشند و از تیوب منعطف و قابل کنترل بهره مند هستند.

ویژگی دیگر مدل های گوشی پزشکی لیتمن سبک بودن آنها است. وزن این محصولات سبک است و حمل آن برای پزشک آسان خواهد بود. وزن این دسته از تجهیزات پزشکی برای برخی پزشکان و کاربران اهمیت زیادی دارد.

مزیت دیگر این مدل از گوشی های پزشکی سهولت استفاده برای کاربران است. برای استفاده از این گوشی کافی است دو سر گوشی را داخل گوش های خود قرار دهید و سپس دایره دیافراگم را روی بدن بیمار حرکت دهید. در جاهای شلوغ این گوشی صداهای مزاحم را به خوبی حذف میکند.

 

گوشی معاینه لیتمن کلاسیک 2 - گوشی پزشکی لیتمن

گوشی معاینه لیتمن کلاسیک ۲

این مدل از محبوب ترین نوع گوشی های کلاسیک پزشکی است که قابلیت شنیدن صدا در فرکانس های بالا را فراهم می آورد. در فرکانس گایین نیز صدا بدون نیاز به جابجایی دریافت کننده سینه، قابل شنیدن خواهد بود. در طراحی این گوشی از دیافراگم و پل سنتی گوشی های پزشکی استفاده شده و قدرت سمع بیشتری نسبت به مدل های جدیتر کلاسیک ۳ لیتمن دارد.

این ویژگی کار شنیدن صداهای قلب، ریه و روده و گرفتن فشار خون را آسان تر میکند.

دیافراگم گوشی قابل تنظیم است و حساسیت صدای بالایی نیز دارد. استفاده از این گوشی پزشکی برای دوره های دانشجویی و تخصصی پزشکی بسیار مناسب است.

وزن این گوشی ۱۳۵ گرم است و تیوب بسیاز منعطف و مقاومی دارد. طراحی سبک و ارگونومیک آنرا برای پزشکان محبوب و کاربردی کرده و امکان تغییر رنگ تیوب بر اساس رنگ دلخواه وجود دارد.

  گوشی پزشکی لیتمن مدل کلاسیک 3 - گوشی پزشکی لیتمن  

گوشی پزشکی لیتمن مدل کلاسیک ۳

این گوشی از سری محصولات شرکت لیتمن و ساخت کشور آمریکا می باشد. گوشی معاینه کلاس ۳ برند لیتمن مخصوص مشاغل کلینیکی و پزشکی و با دقت و حساسیت بالا طراحی شده است. در ساخت این گوشی پزشکی از تکنولوژی قابل تنظیم برای دیافراگم استفاده شده است. با کمک این فناوری میتوان در زمان معاینه صداهای با فرکانس پایین را با کمترین فشار و حرکت روی بدن بیمار شنید.

قابلیت دیگر این مدل، عدم انتقال سرما به بدن بیمار یا non-chill می باشد. فشار هدست های گوشی با اندازه سر هر فرد قابل تنظیم است و از ورود صداهای خارجی به گوش جلوگیری میکند.

انعطاف پذیری تیوب این گوش پزشکی بالاست و بلافاصله پس از خارج کردن از جیب، به حالت اولیه باز میگردد. این ویژگی تاثیر بسزایی در سلامت و طول عمر این محصول دارد.

این محصول از رنگ های متنوع برخوردار است و دست شما را برای انتخاب از این لحاظ باز میگذارد. اما برای رنگ های مختلف قیمت محصول متفاوت خواهد بود.

 

گوشی لیتمن مدل الکترونیک - گوشی پزشکی لیتمن  

گوشی لیتمن مدل الکترونیک

این مدل از گوشی های پزشکی لیتمن با طراحی مدرن، رابط کاربری، LCD برای نمایش ضربان قلب، قابلیت ذخیره سازی اطلاعات و امکان انتقال داده از طریق بلوتوث ، نوآوری و کارایی را توامان دارد.

لیتمن با ارائه این قابلیت های بی نظیر، دقت و کیفیت را در تشخیص پزشکی بالا برده و گام بلند و مهمی در مسر پزشکی از راه دور یا Tele-Medicine برداشته است.

با تولید این گوشی پزشکی میتوان گفت افسانه بزرگی در تولید تجهیزات پزشکی به حقیقت پیوسته است.

از جمله قابلیت هایی که این مدل در اختیار کاربر قرار میدهد باید به تکنولوژی مخصوص لیتمن برای کاهش نویز محیطی (ANR) اشاره کرد. این ویژگی دقت سنجش را بسیار بالا میبرد. کاربر میتواند با استفاده از امکانات دیجیتال گیرنده صوتی صدا را در مواردی که بسیار ضعیف است، تقویت نماید.

قابلیت دیگر این محصول امکان ضبط صدا، ارسال صداهای ضبط شده و ذخیره صدا ها است. این ویزگی امکان تحلیل صداها و دسترسی دوباره به آنها را برای پزشکان فراهم میکند. ظرفیت ضبط صدا تا ۱۲ صدای ۳۰ ثانیه ای در این محصول وجود دارد. میتوان این اطلاعات را به کامپیتورهای مختلف ( به جز اپل) انتقال داد و ذخیره کرد.

همچنین صداها به وسیله نرم افزار مخصوص Tele Steth یا درمان از راه دور منتقل میشوند.

این مدل دارای فناوری کاهش اختلالات صوتی محیطی تا ۸۵% و قابلیت افزایش قدرت صدا تا ۲۴ برابر می باشد.

گوشی لیتمن مدل الکترونیک برای مصارف گوناگون قابل استفاده است و برای سنجش قلب و معاینات دیگر کاربرد دارد. تمامی افراد برای کاربری خانگی، اورژانس، دانشجویان و پزشکان میتوانند از این محصول استفاده کنند. همچنین دارای گیرنده صوتی یک طرفه می باشد.

  گوشی لیتمن کلاس 3 مدل کاردیولوژی - گوشی پزشکی لیتمن  

گوشی لیتمن کلاس ۳ مدل کاردیولوژی

گوشی لیتمن کلاس ۳ مدل کاردیولوژی مخصوص مشال کلینیکی و پزشکی طراحی شده است. این محصول ساخت کشور امریکا می باشد و از حساسیت و دقت بالایی در تشخیص برخوردار است.

این مدل از گوشی های لیتمن با فراهم آوردن حسایت صوتی و مشخصات اکوستیکی بالا، برای مقاصد تشخیصی پزشکی بسیار مناسب هستند. این مدل دارای چست پیس دوطرفه و دیافراگم قابل تنظیم می باشد.

با استفاده از تکنولوژی دیافراگم قابل تنظیم میتوان صدهای با فرکانس پایین را در زمان معاینه به راحتی شنید. این مدل نیز دارای ویژگی عدم انتقال سرما به بدن بیمار است. همچنین از ورود صداهای خارجی جلوگیری میکند.  میزان فشار هدست قابل تنظیم است و انعطاف پذیری تیوب آن موجب طول عمر و استفاده آسان تر از محصول خواهد شد.

همچنین قابلیت انتقال صوت از تیوب ها با کیفیت بالا برای کاربر فراهم است. این محصول بدون استفاده از لاتکس با استیل، به زیبایی طراحی شده است. گوشی ها به خوبی داخل گوش کیپ میشوند و استفاده از این وسیله را راحت تر میکنند.

این مدل دارای تیوب دو لایه و هدفون های مدرن با لبه های نرم و لطیف می باشد. این ویژگی اختلالات صوتی ناشی از کشیده شدن تیوب و شنیده شدن صداهای خارجی را به حداقل میرساند. تیوب ازدوام و کیفیت بالایی برخوردار است و بدون لاتکس ساخته شده است. قابلیت میلیون ها بار پیچاندن و خم و راست کردن هدست وجود دارد.

تکنولوژی دیافراگم این گوشی پزشکی نیز قابل تنظیم می باشد. با فشار کمی روی دیافراگم میتوان از فرکانس پایین به بالا سوئیچ کرد. با این وسیله میتوان به خوبی صدای قلب، ریه و روده را شنید.

  گوشی پزشکی لیتمن مستر کاردیولوژی - گوشی پزشکی لیتمن  

گوشی پزشکی لیتمن مستر کاردیولوژی

این مدل از گوشی های معاینه برند لیتمن بالاترین عملکرد را بین گوشی های غیر دیجیتال دارند. این کیفیت عملکرد به دلیل قطعه سینه ای (chestpiece) گوشی و دیافراگم فوق حرفه ای آن است. به این ترتیب قوی ترین صداها را میتوان با این گوشی شنید.

قطعه سینه ای ۹۰ گرمی، دست ساز و از جنس استیل با دیافراگم قابل تنظیم، تمام فرکانس هاس بالا و پایین را به راحتی دریافت میکند. پس نیاز به حرکت دادن ان نخواهید داشت. این قابیلت زمان معاینه را کاهش میدهد و صداها را با انواع فرکانس بالا و پایین به آسانی منتقل میکند.

این قطعه دارای آستر ضدسرما است تا در زمان معاینه سرمای محیط به بدن بیمار منتقل نشود. قطر دیافراگم ۱.۷۵ اینچ و جنس ان از اپوکسی و فایبرگلاس است. از این گوشی پزشکی مستر کاردیولوژی لیتمن برای معاینه اطفال و نوزادان نیز میتوان استفاده کرد. برای این کار از آداپتور موجود در جعبه محصول استفاده کنید.

این گوشی همچنین دارای لوله های دولومنه در دو سایز ۲۲ و ۲۷ اینچ طراحی شده اند. وجود دولومن در یک تیوب صدای ساییده شدن لوله ها را که در مدل های قدیمی وجود داشت، حذف کرده است.

لوله بسیار منعطف و مقاوم است و در صورت تا شدن هیچ آسیبی به آن نخواهد رشید. در صورت تماس طولانی مدت لوله با بدن ممکن است آسیب ببیند. پس بهتر است انرا روی لباس خود آویزان کنید. در ساخت این لوله ها از لاتکس و فتالات استفاده نشده و در برابر چربی پوست و الکل مقاوم هستند.

هدست آلومینیومی آن به راحتی قابل تنظیم است و سری های نرم و محکم، صدای بدن بیمار را به آسانی منتقل میکنند. سری گوشی در دو سایز بزرگ و کوچک به همراه آداپتور معاینه اطفال و نوزادان و دفترچه راهنما در جعبه گوشی قرار دارند.

نوشته های مرتبط
Call Now Buttonتماس با افرا طب