دنبال چیزی میگردید ؟
جستجو

برترین برند ها و شرکت های تجهیزات پزشکی

برترین برند ها و شرکت های تجهیزات پزشکی

اگر بخواهیم به طور بسیار کلی تجهیزات پزشکی را گروه های تجهیزات پزشکی کلینیکی (بیمارستانی)، تجهیزات پزشکی خانگی، تجهیزات پزشکی هتلینگ، تجهیزات پزشکی معاینه و تجهیزات پزشکی مصرفی تقسیم کنیم، شرکت ها و برند های زیادی در دنیا وجود دارند که بروزترین و باکیفیت ترین محصولات را تولید و عرضه میکنند. در این نوشته میخواهیم این شرکت ها و برند ها را معرفی کنیم.

الف) بهترین برند ها و شرکت های تجهیزات پزشکی در جهان

شرکت تجهیزات پزشکی مدترونیک (MEDTRONIC) امریکا که در زمینه ساخت تجهیزات پزشکی مانند دستگاه های قلبی، دیابت، پارکینسون، پمپ های انسولین دستگاه الکتروکوتر، دستگاه ساکشن و … فعالیت دارد، همچنین بسیاری شرکت های معتبر در دنیا زیرمجموعه این شرکت هستند و برخی از محصولات این برند به ایران هم وارد می گردد.

 

banner - برترین برند ها و شرکت های تجهیزات پزشکی

شرکت ترمو فیشر (THERMO FISHER) امریکا که در زمینه ساخت ابزار دقیق پزشکی و آزمایشگاهی فعالیت دارد، همچنین بسیاری شرکت های معتبر در سراسر دنیا زیرمجموعه این شرکت می باشند و اندکی از محصولات این برند وارد ایران شده است.

شرکت فیلیپس (PHILIPS) امریکا که در زمینه ساخت تجهیزات تصویربرداری پزشکی، ماشین آلات تخصصی بیمارستانی، کلیه نمایشگرهای الکترونیکی بیمارستانی، تجهیزات های تک اتاق عمل و همچنین تجهیزات پیشرفته تنفسی با نام آشنای (PHILIPS RESPIRONICS) فعالیت دارد. این برند در ایران برای بیساری از محصولاتش نمایندگی رسمی دارد و خرید تجهیزات پزشکی فیلیپس از طریق شرکت افرا طب گلسار (با نام تجاری افرا طب) امکان پذیر است.

شرکت جنرال الکتریک (GE) امریکا که در زمینه ساخت تجهیزات تصویر برداری پزشکی، مانیتور ها و نمایشگرهای تخصصی مانیتو علائم حیاتی و دستگاه ECG و .. فعالیت دارد و بی شک یکی از بهترین برند ها در زمینه تجهیزات تصویربرداری مانند دستگاه سونوگرافی، دستگاه اکو قلبی و دستگاه نوار قلب می باشد. این برند نیز در ایران دارای نمایندگی رسمی است و امکان خرید محصولات این برند حتی مدل های ریفربیش و کارکرده از شرکت تجهیزات پزشکی افرا طب امکان پذیر است.

شرکت فرزینیوس (FRESENIUS) آلمان که در زمینه ساخت بهترین تجهیزات پزشکی مربوط به دلالیز فعالیت دارد و قطعا میتوان به عنوان بهترین شرکت و برند در زمینه تجهیزات دیالیز از آن نام برد. محصولات این شرکت نیز در ایران وارد شده و استفاده می گردد ولی درحال حاضر بیشتر تجهیزات آن به صورت کارکرده خرید و فروش می شود و در مراکز دیالیز کشور وجود دارد.

شرکت ابوت (ABBOTT) امریکا که بسیاری از تجهیزات پزشکی و دارویی عمومی مربوط به خانه و امراض رایج را تولید می کند ولی بسیاری از محصولات آن به ایران وارد نمی شود و تقریبا اکثر آن ها توسط شرکت های تولیدی در داخل ایران تولید می گردند.

شرکت زیمنس (SIEMENS) آلمان که نه تنها در تجهیزات پزشکی بلکه در بسیاری از صنایع بزرگ همیشه جز بهترین ها بوده و هست. این شرکت در زمینه ساخت تجهیزات پزشکی پیشرفته تصویر برداری و انواع نمایشگر ها و ماشین آلات برقی بیمارستان و … فعالیت دارد. همچنین بسیاری از محصولات این شرکت نیز در داخل ایران نمایندگی رسمی دارد و امکان خرید تجهیزات پزشکی زیمنس حتی کارکرده و ریفربیش از شرکت تجهیزات پزشکی افرا طب وجود دارد.

شرکت استرایکر (STRYKER) یک شرکت چند ملیتی است ولی اغلب آن را برای امریکا می دانند و دفتر مرکزی آن هم در میشیگان امریکا است. این شرکت در زمینه ساخت تجهیزات فوق پیشرفته اتاق عمل خصوصا ابزار مفاصل ارتوپدی بسیار شناخته شده و با کیفیت است. بسیاری از محصولات این برند در ایران به صورت نو و کارکرده وارد می شود و قابل تامین هستند.

شرکت زیمر (ZIMMER) امریکا نیز تولید کننده بزرگ تجهیزات پزشکی ارتوپدی و .. است که در ایران نیز نمایندگی دارد.

شرکت الیمپیوس (OLYMPUS) ژاپن که در زمینه ساخت تجهیزات اندوسکوپی جز بهترین شرکت های جهان است و بیشتر مراکز آندوسکوپی و کلونوسکوپی در ایران نیز از محصولات این شرکت استفاده می کنند و می توان دستگاه آندوسکوپی های الیمپوی نو و کارکرده را از شرکت افرا طب تهیه نمود.

t2 300x225 - برترین برند ها و شرکت های تجهیزات پزشکی

برترین برند ها و شرکت های تجهیزات پزشکی

در این معرفی قعطا شرکت های معتبر بیشتری مانند ۳M، CANON، JOHNSON & JOHNSON و .. نیز وجود دارند که ما به ۱۰ مورد از آن ها اشاره کردیم.

ب) بهترین برند ها و شرکت های تجهیزات پزشکی در ایران

حال در کشور ایران نیز شرکت ها برند های معبتری در زمینه تجهیزات پزشکی وجود دارند که بیشتر آن ها نمایندگان بهترین برند های تجهیزات پزشکی در جهان هستند و تولید کنندگان کمی وجود دارند که در دنیا بدین شکل مطرح باشند.

medd 300x200 - برترین برند ها و شرکت های تجهیزات پزشکی

 

قطعا یکی از بهترین شرکت های تجهیزات پزشکی در ایران شرکت افرا طب گلسار (با نام تجاری افرا طب) است که این هلدینگ دارای زشرمجموعه های زیاد از قبیل شرکت های وارداتی، تولیدی و توزیعی هستند. یکی از افتخارات این هلدینگ ساخت تجهیزات پزشکی مربوط به کنترل عفونت برای اولین بار در کشور است همچنین شرکت افرا طب متخصص تجهیز مراکز درمانی در کلیه سطوح است و این کا را به صورت بین المللی با استفاده از از بهترین محصولات و برندهای جهان انجام می دهد.

(نویسنده : رضا فلاح)

Call Now Buttonتماس با افرا طب