دنبال چیزی میگردید ؟
جستجو

تخت ژنیکولوژی

تخت ژنیکولوژی

تخت ژنیکولوژی

تخت ژنیکولوژی | تخت معاینه زنان

تخت ژنیکولوژی معاینه زنان ساده و برقی اسامی مختلفی دارم مثل تخت معاینه ی مامایی و یا تخت معاینه ی زنان. بعضی افراد اشتباها آن را ژینکولوژی خطاب می کنند که این تلفظ اشتباه است.

این تخت در کلینیک های درمانی زنان و مامایی بسیار مورد استفاده است. از این تخت ژنیکولوژی معاینه زنان ساده تخت ژنیکولوژی ساده و برقی به منظور معاینه ی پزشک زنان و ماما استفاده می شود. بیمار با قرار گرفتن روی تخت امکان معاینه توسط پزشک زنان را تسهیل می سازد.

این تخت مناسب ترین حالت را برای قرار گرفتن بدن ایجاد می کند تا پزشک متخصص زنان یا ماما بتواند معاینه را به بهترین و دقیق ترین شکل انجام دهد. در طی این معاینات دستگاه تناسلی زنان به خوبی بررسی شده و هرگونه علائم غیر طبیعی شناسایی می شود. این تخت برای انجام پاپ اسمیر نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این وسیله جزو تجهیزات پزشکی بیمارستانی است و در تمام مطب ها و کلینیک های مربوط به زنان مورد استفاده می باشد.

 

تخت ژنیکولوژی1 - تخت ژنیکولوژی

 

انواع تخت ژنیکولوژی

تخت معاینه انواع مختلفی دارد. از جمله انواع آن می توان به تخت ژنیکولوژی ساده یا برقی اشاره کرد.

 

تخت ژنیکولوژی مکانیکی

تنظیمات و جابه جایی این نوع تخت دستی می باشد، از این رو توجه به جنس تخت از اهمیت خاصی بر خوردار است زیرا تنظیم مکرر با دست باعث آسیب و خرابی تخت می شود. در این نوع تخت توجه به جنس شاسی نیز مهم می باشد.

 

تخت ژنیکولوژی برقی

در این نوع تخت علاوه بر توجه به جنس تخت، داشتن موتور با کیفیت نیز مهم می باشد. تنظیمات تخت معاینه زنان برقی از جمله ارتفاع و زاویه، از طریق موتور الکتریکی انجام می شود. از این رو توجه به موتور الکتریکی با عملکرد مناسب بسیار مهم به نظر می رسد.

همانگونه که در بالا ذکر شد توجه به جنس تخت معاینه زنان و همچنین موتور الکتریکی آن بسیار مهم می باشد. از موارد دیگری که موقع انتخاب صندلی معاینه زنان باید در نظر گرفت این است که بیمار موقع نشستن بر روی آن احساس راحتی داشته باشد و روکش آن باعث ناراحتی، گرما و تعریق نشود. علاوه بر راحتی بیمار، راحتی پزشک نیز مهم می باشد تا بتواند به بهترین شکل بیمار را معاینه کند و بر بیمار تسلط کافی داشته باشد.

تخت ژنیکولوژی2 - تخت ژنیکولوژی  

خرید تخت ژنیکولوژی

با توجه به نکات در متن، تخت معاینه زنان یکی از مهم ترین و پر کاربرد ترین تجهیزات پزشکی می باشد. از این رو شناخت و انتخاب بهترین برند بسیار ضروری به نظر می رسد.

از طرف دیگر با افزایش روز افزون قیمت این نوع کالا ها و در نظر گرفتن نقش مهم و کاربردی آن، انتخاب یک تخت مناسب باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود و از ایجاد خلل در روند کار شما جلوگیری خواهد کرد. از این شما می توانید جهت مشاوره و خرید تخت معاینه با کارشناسان شرکت افراطب تماس حاصل بفرمایید و اطلاعات خود را افزایش دهید تا بهترین کالا را خریداری نمایید.

نوشته های مرتبط
Call Now Buttonتماس با افرا طب