دنبال چیزی میگردید ؟
جستجو

بهترین بیمارستان های ایران

بهترین بیمارستان های ایران

بهترین بیمارستان های ایران

بهترین بیمارستان های ایران در این مطلب براساس برتری سطح ارائه خدمات به بیماران و استفاده از تجهیزات پزشکی دسته اول معرفی میشوند. در این بیمارستان ها به بیماران کمک میشود تا از دوره بیماری آسان تر عبور کنند و خدمات بهتر و باکیفیت تری دریافت نمایند.

بیماران میتوانند براساس بیماری و سطح پیشرفت آن یکی از بیمارستان های معرفی شده و نزدیک به خود را انتخاب نمایند.

  بیمارستان بهمن - بهترین بیمارستان های ایران  

بیمارستان بهمن

بیمارستان بهمن از بیمارستان های تازه تاسیس در پایتخت می باشد. این مرکز درمانی در سال ۱۳۸۰ تاسیس شد و در منطقه شهرک غرب تهران واقع شده است.  این بیمارستان در زمینی با مساحت ۵۰۰۰ مترمربع دارای چهار طبقه اختصاصی بستری بیماران و یک طبقه همکف و دو طبقه زیر زمین می باشد.

از امکانات این بیمارستان میتوان به ۱۲۰ تخت اسمی و ۲۰۰ تخت رسمی در آن اشاره کرد. علاوه بر این دارای بخش های تخصصی، بخش ویژه و تالار جراحی فوق تخصصی، کلینیک های فوق تخصصی، پاراکلینیک و واحدهای اداری و پشتیبانی می باشد.

این بیمارستان در همجواری با بیمارستان های بزرگ و معروف توانسته یک قطب درمانی و بدن شناخته در حوزه سلامت در ایران باشد.

    بیمارستان پارس - بهترین بیمارستان های ایران  

بیمارستان پارس

این بیمارستان در سال ۱۳۳۸ و توسط گروهی از پزشکان جوان و متخصصین تحصیل کرده در اروپا و آمریکا تاسیس شد.

بیمارستان پارس جزو اولین بیمارستان های خصوصی ایران بود که در آن زمان بنا گردید. در ابتدا این بیمارستان در خیابان فرانسه قرار داشت و دارای ۴۰ تخت بود. از آنجا که این مرکز به پیشرفت و تکاملی که لازم بود دست یابد به ساختمان جدیدی منتقل شد و به بلوار کشاورز انتقال یافت. ساختمان جدید دارای ۴ طبقه در مساحت ده هزار متر مربع می باشد.

و در حال حاضر بیمارستان شامل بخش های کت لب، پست کت، آی سی یو جنرال، آی سی یو قلب، EMU، سی سی یو، ام آر آی ، سی تی اسکن، دیالیز، رادیولوژی، سونوگرافی، داپلر رنگی و همچنین بخش های پزشکی هسته ای، رادیوتراپی، فیزیوتراپی و توانبخشی قلب، است.

کلینیک فوق تخصصی قلب این بیمارستان در ساختمان جدید واقع شده و مجهز به دستگاه های اکو ، اکو مری ، EECP ، تالیوم اسکن ، استرس تست و بخش سی تی آنژیوگرافی ۶۴ میباشد.

از جمله کلینیک های فعال در این مرکز درمانی میتوان از کلینیک های درد و کلینیک Stress Management و کینیک فوق تخصصی گوارش نام برد.

 بازسازی همچنین در تاسیسات بیمارستان انجام شده و از دستگاه های پیشرفته ایرکاندیشن هم برخوردار است. به منظورایجاد هوای مطبوع تمام هوای ورودی بیمارستان از فیلترهای مخصوص عبور کرده ، اتاق های عمل و NICU‌ نیز ازفیلتر های ضد باکتری عبود داده میشود.

این بیمارستان در حال حاضر دارای ۱۶۶ تخت ثابت و ۱۹۱ تخت فعال میباشد. این بیمارستان را میتوان از بیمارستان های درجه یک ایران دانست.

    بیمارستان شهید دکتر رهنمون - بهترین بیمارستان های ایران  

بیمارستان شهید دکتر رهنمون

این بیمارستان در ابتدا سال ۱۳۱۴ به صورت یک بهداری در شهر یزد تاسیس شد. این بیمارستان در حال حاضر یک بیمارستان دانشگاهی آموزشی است. بخشهای مختلف این بیمارستان شامل ارتوپدی، قلب، دیالیز، مراقبت های ویژه ICU اعصاب، جراحی و CCU، رادیولوژی، سی تی اسکن، ام آر آی، آندوسکوپی، فلوروسکوپی، اورژانس، کیلینیک تخصصی و طب کار می باشد.

کلینیک تخصصی و درمانگاه های تخصصی دکتر رهنمون

درمانگاه ارولوژی

درمانگاه ENT

درمانگاه ارتوپدی

درمانگاه اطفال

درمانگاه اعصاب و روان ( روانپزشکی )

درمانگاه انکولوژی

درمانگاه بینایی سنجی

درمانگاه پوست

درمانگاه ترک اعتیاد ( UROD و …… )

درمانگاه جراحی عمومی

درمانگاه جراحی مغز و اعصاب

درمانگاه چشم

درمانگاه داخلی

درمانگاه دندانپزشکی

درمانگاه شنوایی سنجی

درمانگاه عفونی

درمانگاه فوق تخصصی

جراحی فک و صورت

درمانگاه قلب

درمانگاه زنان و زایمان

درمانگاه داخلی اعصاب ( نورولوژی )

درمانگاه فوق تخصصی

اطفال روانپزشکی

درمانگاه فوق تخصصی

داخلی روماتولوژی

درمانگاه فوق تخصصی

داخلی غدد ( اندوکراینولوژی )

 سایر(درمانگاه) ژنتیک

درمانگاه تغذیه

درمانگاه اعصاب کودکان

درمانگاه عمومی

رادیوتراپی

درمانگاه نفرولوژی

گوارش

روانکاو

تزریقات مردانه

تزریقات زنانه

جراحی ترمیمی و سوختگی

درمانگاه فیزیوتراپی

درمانگاه شیمی درمانی

درمانگاه ریه

    بیمارستان رضوی مشهد - بهترین بیمارستان های ایران  

بیمارستان رضوی مشهد

این بیمارستان در بهمن سال ۱۳۸۴ در مشهد و در زمینی به مساحت ۳۹ هکتار افتتاح شد. این بیمارستان یک ساختمان ۵ طبقه دارد و دارای ۳۲۴ تخت فعال می باشد.

بخش های بستری بیمارستان رضوی شامل بخش جراحی مغز و اعصاب،  CCU-POST CCU، قلب، زنان، جراحی عمومی، داخلی مغز، اعصابف زایمان، ارتوپدی، اورولوژی، چشم، داخلی، جراحی توراکس، فوق تخصصی جراحی فک و صورت، آنکولوژی و فوق تخصصی داخلی ریه می باشد.

 

بخش های کلینیکی بیمارستان رضوی

درمانگاه غدد

کلینیک تغذیه

کینیک خواب

درمانگاه انکولوژی

درمانگاه قلب

درمانگاه زنان و زایمان

درمانگاه اطفال

درمانگاه پوست

درمانگاه چشم

درمانگاه ENT

درمانگاه جراحی عمومی

درمانگاه داخلی اعصاب

درمانگاه داخلی

درمانگاه ارولوژی

درمانگاه دندانپزشکی

گوارش

درمانگاه طب سوزنی

ژنتیک

درمانگاه ریه

کلینیک صرع

درمانگاه جراحی مغز و اعصاب

درمانگاه فوق تخصصی جراحی قلب

درمانگاه چکاپ

درمانگاه عفونی

درمانگاه روانپزشکی

درمانگاه ارتوپدی-

وارفارین

جراحی توراکس

نفرولوژی

جراحی عروق

جراحی قلب

بیهوشی

بخش های پاراکلینیک بیمارستان رضوی

درمانگاه غدد

کلینیک تغذیه

کینیک خواب

درمانگاه انکولوژی

درمانگاه قلب

درمانگاه زنان و زایمان

درمانگاه اطفال

درمانگاه پوست

درمانگاه چشم

درمانگاه ENT

درمانگاه جراحی عمومی

درمانگاه داخلی اعصاب

درمانگاه داخلی

 درمانگاه ارولوژی

درمانگاه دندانپزشکی

گوارش

درمانگاه طب سوزنی

ژنتیک

درمانگاه ریه

کلینیک صرع

درمانگاه جراحی مغز و اعصاب

درمانگاه فوق تخصصی جراحی قلب

درمانگاه چکاپ

درمانگاه عفونی

درمانگاه روانپزشکی

درمانگاه ارتوپدی

وارفارین

جراحی توراکس

نفرولوژی

جراحی عروق

جراحی قلب

بیهوشی

    بیمارستان حضرت سید الشهدا - بهترین بیمارستان های ایران  

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی سیدالشهداء یزد

این بیمارستان در شهر یزد و سال ۱۳۴۹ به همت حضرت آیت الله شهید محمد صدوقی تاسیس شد. قدمت این بیمارستان حدود ۵۰ سال می باشد و یکی از مراکز درمانی عمومی یزد می باشد که خدمات متنوعی را ارائه میدهد.

امکانات این بیمارستان شامل ۱۷۸ تخت بیمارستانی، بخش بستری، اتاق عمل، بخش خدمات ویژه، درمانگاه، اورژانس و خدمات متنوع پاراکلینیکی می باشد.

بیمارستان سید الشهدای یزد از بیمارستان های برتر در ایران است و استاندارد بالایی از سلامت را ارائه میدهد.

    بیمارستان صدوقی یزد - بهترین بیمارستان های ایران  

بیمارستان شهید صدوقی یزد

این بیمارستان در قسمت جنوب شرقی شهر یزد و در محیطی آرام بنا شده است. این مرکز درمانی در سال ۱۳۸۰ به بهره برداری رسید و بزرگترین مرکز درمانی جنوب شرق کشور محسوب میشود.

بیمارستان شهید صدوقی روزانه به طور متوسط ۴۴۰ بیمار در حال بستری را میپذیرد و هم اکنون دارای ۱۲۰ عضو هیئت علمی دانشگاهی در آن مشغول به کار هستند. از این تعداد ۶۰ نفر اعضای تمام وقت این بیمارستان می باشند.

از امکانات این بیمارستان میتوان به ۲۹ بخش شامل ۲۰ بخش بستری و ۹ بخش پاراکلینیک اشاره کرد.

    عرفان نیایش - بهترین بیمارستان های ایران  

بیمارستان عرفان

بیمارستان عرفان نیایش به عنوان یکی از بهترین بیمارستان‌های خصوصی کشور، خدمات درمانی وسیعی را در بالاترین سطح کیفی ارائه می‌کند. هدف ما، عرضه خدمات درمانی و مراقبت‌های پرستاری، مطابق با استانداردهای جهانی بوده که در این راستا جذب پزشکان و جراحان مجرب و متخصص در رشته‌های مختلف، صورت گرفته است.

بیمارستان عرفان نیایش یکی از بزرگترین بیمارستان‌های خصوصی ایران است که زمینه‌های تخصصی متنوعی را تحت پوشش قرار می‌دهد بنابراین امکان پذیرش کلیه بیماران سرپایی، بستری و اورژانسی را دارد.

ما معتقدیم رضایت و آرامش بیماران در اولویت اول قرار دارد زیرا این امر تأثیر بسزایی در روند بهبود بیماران خواهد داشت. به همین دلیل بیمارستان تمام تلاش خود را جهت فراهم آوردن کلیه ملزومات بیماران، برای ایجاد محیطی آرام، زیبا و اثربخش بکار بسته است.

بیمارستان عرفان در سال ۱۳۹۲ با ساخت ۲۵۰ تخت بستری در یازده طبقه و سه بلوک A،B و C با بیش از ۶۰ تخت ویژه و ۲۱ اتاق عمل تاسیس شد. این بیمارستان دارای تجهیزات تخصصی و فوق تخصصی کامل است و در سال ۱۳۹۵ شروع به کار کرده است.

در این مرکز درمانی اساتید پزشکی داخلی و خارجی فعالیت دارند و خدمات درمانی به روز و باکیفیت به بیماران ارائه میشود. فعالیت های گروه پزشکی این بیمارستان در امتداد بیمارستان خصوصی عرفان غرب در سعادت آباد می باشد و کلیه الزامات ملی و بین المللی در ارائه خدمات آن لحاظ گردیده است.

این مرکز درمانی مجهزترین بیمارستان خصوصی کشور می باشد و مطابق با استانداردهای جهانی تجهیز گردیده است. عرفان نیایش به عنوان یک بیمارستان جنرال با تمام رشته های تخصصی و فوق تخصصی طراحی و احداث گردیده است.

ویژگی های منحصر به فرد و بکارگیری اساتید مجرب دانشگاهی، پرسنل مجرب، استفاده از تجهیزات پزشکی به روز و استاندارد و تاسیساتی نظیر سیستم کنترل هوشمند و UPS3 مرکزی به ظرفیت ۱۶۰KAW  متمایز این بیمارستان را از سایر رقبا در سطح بالاتری در خاورمیانه قرار داده است.

 

امکانات ویژه در بیمارستان عرفان نیایش

تجهیزات پزشکی پیشرفته در اتاق‌های عمل، بخش‌های بستری، بخش‌های ویژه، تصویربرداری، سی تی اسکن، ام آر آی، ماموگرافی، رادیولوژی، سونوگرافی پیشرفته، آنژیوگرافی و اکوکاردیوگرافی از امکانات ویژه این بیمارستان می باشد.

بخش های مختلف این مرکز درمانی از جمله بخش آزمایشگاه، پاتولوژی و بخش رادیوتراپی با دو دستگاه شتاب‌دهی خطی با سرعت بالا رو به پیشرفت می باشد.

    بیمارستان تخصصی عسکریه - بهترین بیمارستان های ایران  

بیمارستان تخصصی عسکریه

این بیمارستان یکی از ده ها مرکز درمانی نمونه در کشور است که بیشاز نیم قرن قدمت دارد. این بیمارستان توسط آیت اله زند کرمانی تاسیس گردید و در ابتدا به نام درمانگاه عمومی عسکریه نامیده میشد. خدمات این مرکز درمانی در ابتدا خدمات پزشکی عمومی، تزریقات و پانسمان بوده است.

ده سال بعد و در سال ۱۳۵۵ به مساحت این بیمارستان اضافه گردید و بخش الحاقی شامل بیمارستان زنان و مامایی عسکریه بود.

در این سالها بیمارستان با استفاده از خدمات پزشکان متخصص زنان و زایمان و مامایی، دو اتاق عمل و سه اتاق زایمان را برای ارائه خدمات به مادران در نظر گرفت.

در سال ۱۳۴۶ باتوجه به گسترش جمعیت شهر اصفهان، بخش های مختلف این مرکز درمانی نیز گسترش یافت و بیمارستان ۲۰۰ تخت خوابه به آن اضافه گردید. سرانجام در سال ۱۳۸۵ این مرکز در ۸ طبقه فعالیت رسمی خود را به عنوان بیمارستان ادامه داد.

هم اکنون این بیمارستان رشته های پزشکی شامل زنان و مامایی، بیماری های داخلی، اطفال، جراحی عمومی، ارتوپدی، جراحی کلیه و مجاری ادرار، بیماری های گوش و حلق و بینی، نوزادان، جراحی قلب، جراحی اعصاب، دندان پزشکی و … شامل میشود.

بخش های دیگر این مرکز درمانی نیز شامل آزمایشگاه، رایولوژی، قیزیوتراپی، ادیومتری(شنوایی سنجی )، بانک خون، اکوکاردیوگرافی، اسپیرومتری (ریه و تنفس)، تست ورزش، اورژانس، سی سی یو، آی سی یو و از همه مهمتر بخش ویژه یا VIP با رعایت استاندارد های بین المللی پزشکی و تجهیز مدرن ترین دستگاههای فنی و بهره گیری از مجرب ترین کادر پزشکی , پرستاری و خدماتی می باشد.

    بیمارستان پارسیان - بهترین بیمارستان های ایران  
بیمارستان پارسیان

این بیمارستان در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع و در ۹ طبقه در سعادت آباد تهران تاسیس گردید. مراحل احداث این مجموعه از سال ۸۱ آغاز شد و در مهر ۱۳۸۵ به بهره برداری رسید.

در این بیمارستان تمامی رشته های پزشکیف تخصصی و فوق تخصصی ارائه میشوند و مشغول به خدمت می باشند.

بخش های مختلف این مرکز درمانی شامل بستری عمومی و ویژه می باشد.

بخش های بستری بیمارستان فوق تخصصی پارسیان تهران

بخش CCU

جراحی عمومی

داخلی هماتولوژی

نفرولوژی

اورولوژی

ICU داخلی

جراحی پلاستیک

قلب اطفال

پیوند کلیه داخلی غذذ

ریه

جراحی توراکس

جراحی قلب و عروق

داخلی گوارش

داخلی عفونی

ICU داخلی

ICU جراحی

POST CCU

اتاق عمل

اتاق عمل اورژانس

تخت زایمان

مراجعین اورژانس (سرپائی)

تختهای تحت نظر اورژانس

پست پارتوم

لیبر

IVF

    بیمارستان تهران - بهترین بیمارستان های ایران  
بیمارستان تهران

بیمارستان فوق تخصصی تهران در سال ۱۳۶۴ با ۶۰ تخت خواب شروع به فعالیت نمود. این مرکز درمانی به صورت خصوصی فعالیت میکند و در حال حاضر ۹۸ تخت خواب دارد.

بخش های بستری بیمارستان تهران شامل

درمانگاه اورولوژی

 درمانگاه ENT

 درمانگاه ارتوپدی

 درمانگاه اطفال

 درمانگاه انکولوژی

درمانگاه جراحی عمومی

 درمانگاه جراحی مغز و اعصاب

 درمانگاه داخلی

 درمانگاه داخلی اعصاب ( نورولوژی )

درمانگاه زنان و زایمان

درمانگاه فوق تخصصی داخلی کبد و گوارش

 درمانگاه قلب

 درمانگاه عفونی

 درمانگاه فوق تخصصی داخلی ریه

درمانگاه فوق تخصصی داخلی کلیه ( نفرولوژی )

 درمانگاه چشم

درمانگاه فوق تخصصی جراحی توراکس

 درمانگاه فوق تخصصی داخلی روماتولوژی

 درمانگاه فیزیوتراپی

درمانگاه غدد

درمانگاه پوست

اعصاب و روان

 درمانگاه جراحی پلاستیک

 درمانگاه تغذیه

 درمانگاه بیهوشی

 
بخش های کلینیکی بیمارستان تهران

CCU

 ICU عمومی

 بخش نوزادان

 انکولوژی

 ژنیکولوژی

 جراحی عمومی

 ارتوپدی

داخلی

 عفونی

فوق تخصصی داخلی کبد و گوارش

ENT

فوق تخصصی جراحی ترمیمی

 داخلی اعصاب ( نورولوژی )

جراحی مغز و اعصاب

 ریه

 غدد

اورولوژی

 نفرولژی

 ICU جراحی

بخش داخلی قلب

 زایمان

اعصاب و روان

نوشته های مرتبط
Call Now Buttonتماس با افرا طب