دنبال چیزی میگردید ؟
جستجو

تخت برقی زیبایی

تخت برقی زیبایی

تخت برقی زیبایی

تخت برقی زیبایی از تجهیزات پزشکی مدرنی است که جای تخت های مکانیکی را در کیلینیک زیبایی گرفته است. این محصول در تمام کیلینک ها و مراکز زیبایی مورد استفاده است و برای انجام انواع عمل های زیبایی مناسب می باشد. این تخت حتی به عنوان تخت معاینه برقی نیز کاربرد دارد.

 

ویژگی های تخت برقی زیبایی

زیبایی و کاربری آسان

تنظیم راحت تنها با فشار یک دکمه

افزایش تسلط بر کار برای پزشک به دلیل امکان تنظیم زاویه تخت

دارای دو مدل دو موتوره، سه موتوره و چهار موتوره

  موارد استفاده ی تخت های زیبایی برقی - تخت برقی زیبایی  

موارد استفاده ی تخت های زیبایی برقی

تخت برقی زیبایی کار پزشکان زیبایی را برای انجام انواع عمل های زیبایی همچون کاشت مو و ابرو، لیزر و تزریق فیلر و چربی و … آسان میکند. در کیلینک های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود که لازم است تجهیزات مورد استفاده اکثر این خدمات را پوشش دهند. از این رو وجود تجهیزات ساخته شده با تکنولوژی روز مهم و ضروری است.

این محصول علاوه بر راحتی در کاربرد، آسایش بیمار را نیز فراهم میکند. بیمار بعد از قرار گرفتن روی تخت احساس راحتی خواهد کرد. زیرا این تخت قابلیت حرکت برقی، تنظیم پشتی یا تکیه گاه، قابلیت تنظیم ارتفاع و قسمت قرار گیری پا را دارد.

تخت برقی زیبایی را میتوان در موقعیت ها و زوایای مختلف به راحتی تنظیم کرد و در صورت نیاز کاملا مسطح یا به شکل صندلی نمود.

پزشکان ممکن است به حالت های مختلفی از قرار گرفتن بیماربرای انجام معاینه یا عمل نیاز داشته باشند. موتور برقی این کار را آسان میکند. تنها با فشردن یک دمکه یا ریموت امکان تنظیم تخت وجود دارد.

  انواع تخت برقی زیبایی - تخت برقی زیبایی  

انواع تخت پوست و زیبایی برقی

تخت دو موتوره زیبایی

این تخت برقی دارای دو موتور جهت تنظیم همزمان شیب قسمت های تکیه گاه و پا هستند. یک موتور برای این منظور و دیگری برای تنظیم ارتفاع تخت کاربرد دارد.

 

تخت سه موتوره زیبایی

در این مدل از تخت های زیبایی یک موتور برای تنظیم شیب قسمت پشتی یا تکیه گاه، یک موتور برای تنظیم قسمت پا و موتور دیگر برای تنظیم ارتفاع تخت کاربرد دارد. این تنظیمات با یک ریموت کنترل و به راحتی انجام میشود.

 

تخت چهار موتوره زیبایی

اگر پزشک نیاز به ایجاد تغییر در شیب کلی تخت داشته باشد، این مدل قابلیت قرار گرفتن در حالت صندلی و تخت را دارد. علاوه بر ویژگی ها و امکانات تخت سه موتوره، قابلیت شیب دار شدن در این مدل وجود دارد. به این ترتیب کامل ترین مدل تخت زیبایی را میتوان تخت برقی چهار موتوره دانست.

  مشخصات فنی تخت های زیبایی برقی - تخت برقی زیبایی  

مشخصات فنی تخت های زیبایی برقی

اصلی ترین قطعه به کار رفته در این مدل تخت ها، موتوربرقی است. پس مهمترین ویژگی آنها قابلیت حرکت به وسیله نیروی برق می باشد.

تخت های برقی محکم و مقاوم ساخته میشوند و از بایت قرار گیری بیماران با وزن زیاد روی تخت نگرانی نخواهید داشت. این تخت ها قابلیت تحمل وزن بیمار تا ۱۳۰ کیلوگرم را دارند.

قدرت هریک از موتورهای برقی این تخت ها ۶۰۰۰ نیوتن است. در نتیجه عملکرد عالی و قدرت زیادی راب یحرکت دادن صندلی در زمان حضور بیمار روی ان خواهند داشت.

عملکرد موتورهای برقی کاملا بیصدا است و مزاحمتی برای سایر پرسنل و بیماران ایجاد نمیکند. همچنین حرکت کاملا یکنواخت و آرام است و نوسان در عملکرد تخت مشاهده نمیشود.

متریال استفاده شده در ساخت این محصول کیفیت زیادی دارد و موتورها نیز کاملا عایق می باشند.

رویه این تخت ها از ABS و بسیار باکیفیت و زیبا می باشد. در قسمت پایین تخت و روی پایه ها، اسکلت فلزی و در قسمت های تکیه گاه و پشت پا نیز از این مواد استفاده شده است. رویه ABS علاوه بر زیبایی قابل شست و شو و ضدعفونی شدن نیز هست.

در ساخت تخت ها برقی از فوم مرغوب استفاده شده تا در قسمت نشیمنگاه گودی و فرورفتگی ایجاد نشود. جنس فوم به کار رفته از فوم سرد است و بهترین انتخاب برای تشک و تجهیزات بیمارستانی، زیبایی و درمانی می باشد. به کاربردن فوم سرد استحام و راحتی را برای کاربر فراهم میکند و طول عمر تخت را افزایش خواهد داد.

رویه این تخت ها از چرم مصنوعی است و کیفیت و دوام خوبی دارد. کیفیت این چرم ها بالاست و به مرور زمان دچار شل شدگی یا رنگ رفتگی نخواهند شد. همچنین در برابر مواد ضدعفونی مقاوم اند.

نوشته های مرتبط
Call Now Buttonتماس با افرا طب