دنبال چیزی میگردید ؟
جستجو

تخت کاشت مو و ابرو

تخت کاشت مو و ابرو

تخت کاشت مو و ابرو

تخت کاشت مو و ابرو از تجهیزات پزشکی مورد نیاز برای هر کلینیک زیبایی کاشت مو می باشد. این تخت در کنار سایر تجهیزات و دستگاه ها برای شروع به کار یک کلینیک و هم راحتی بیمار لازم و ضروری است.

این تخت برقی نیست و با اهرم کار میکند. پس قابلیت تنظیم به وسیله دست را دارد و این ویژگی حرکت صندلی را کمی محدود میکند. شیب زیر سر و زیر پای بیمار را میتوان به اندازه مناسب تغییر داد. اما امکان تنظیم ارتفاع برای آن وجود ندارد. روی این صندلی معمولا از جنس پی وی سی می باشد. این روکش هم دوام و ماندگاری خوبی دارد و هم قابل شست و شو و ضدعفونی کردن است.

میتوان بدون نگرانی از آسیب به صندلی ها بعد از هربار استفاده آنرا ضدعفونی نمود. زیره صندلی از اسفنج می باشد و ضخامت مناسب را برای راحتی بیمار دارد.

ویژگی دیگر تخت مکانیکی زیبایی، دارا بودن دو عدد بالش برای نرم شدن زیر سر بیمار و بازو می باشد. این به کاهش خستگی و راحتی در طول زمان کاشت کمک میکند. معمولا این کار زمان بر است و لازم است تا به راحتی بیماران توجه شود.

 

نکات مهم درباره خرید تخت کاشت مو و ابرو

در زمان خرید تخت کاشت مو و ابرو مکانیکی به عنوان یکی از تجهیزات ضروری کیلینیک زیبایی باید به موارد زیادی توجه کرد. این محصول بسیار کاربردی و ضروری است و توجه به ویزگی های ان میتواند آسایش بیمار را فراهم کند.

توجه به کیفیت و برند تولید کننده مهم است. زیرا ممکن ات هرکدام از تولید کنندگان از متریال متفاوتی در ساخت این تخت استفاده کنند.

لازم به ذکر است که این تخت ها برای حرکت دادن محدودیت دارند و باید این کار به صورت دستی انجام شود. به این ترتیب در زمان خرید باید دقت لازم به عمل آید.

مزایای استفاده از تخت زیبایی

استفاده از این محصول کیفیت کار را بهبود میبخشد.

فعالیت متخصصان با وجود تخت مکانیکی استاندارد مسلط و دقیق خواهد بود.

به دلیل ارگونومی بودن طراحی تخت ها بدن بیمار در شرایط خوبی قرار میگیرد.

در نهایت استفاده از یک محصول باکیفیت و مناسب، راندمان کاری مرکز زیبایی را بالا میبرد و موجب افزایش رضات کشتریان خواهد شد.

در گذشته به جای تخت ها، از میز برای کاشت مو و ابرو استفاده میشد که این مشئله آزادهنده بود. زیرا هم فضای زیادی اشغال میکرد و هم حرکت دادن و تنظیم ان ممکن نبود. به این دلیل تخت های مکانیکی زیبایی جایگزین خوبی برای این میزها شدند و رضایت و راحتی را به همراه داشته اند.

همجچنین کیفیت مصالح به کار رفته در ساخت این تخت ها در بالاترین سطح ممکن است. از آنجا که این تخت کاربردهای دیگری هم دارد و برای انجام عمل زیبایی دیگر هم میتواند مورد استفاده باشد، وجود ان در کیلینک پوست و مو ضروری به نظر میرسد.

 

مشخصات فنی تخت تخت کاشت مو و ابرو

قابلیت تنظیم شیب زیر سر

قابلیت تغییر شیب زیر پای بیمار

روکش صندلی از PVC باکیفیت

قابلیت ضد عفونی با محلول های ضد عفونی کننده

زیره اسفنجی ضخیم برای راحتی بیشتر بیمار در طول درمان

قابل تنظیم محل قرار گیری پشت و پاها

بالش صورت و زیر بازو

براکت پشتیبانی مقاوم و بادوام

وجود بالشتک های ضخیم در پشت ، پاها و صندلی ها

قابلیت تنظیم پشتی بین ۰ تا ۹۰ درجه

دارای ابعاد تقریبی ۶۰*۱۸۰

دارای پایه ثابت و محکم

مناسب برای انجام عمل های زیبایی

پوشش رنگ الکترواستاتیک

نوشته های مرتبط
Call Now Buttonتماس با افرا طب