دنبال چیزی میگردید ؟
جستجو

صندلی خون گیری

صندلی خون گیری

صندلی خون گیری

صندلی خون گیری از تجهیزات پزشکی مورد استفاده در آزمایشگاه و بیمارستان ها می باشد. این صندلی معمولا دارای قسمت های مختلف نشیمن و جایگاهی برای تکیه دست، جهت انجام نمونه گیری است.

طراحی این محصول به گونه ای است که برای نشستن بیمار مناسب است و امکان تغییر زاویه دست و سر را به او میدهد. همچنین متریال مورد استفاده در ان کاملا ضدآب بوده و به راحتی قابل شست و شو و ضدعفونی کردن است.

از این صندلی در آزمایشگاه و سایر بخش های یک بیمارستان میتوان استفاده کرد. بسیار محکم است و پایه های آن روی زمین محکم میشوند. برخی از مدل های این صندلی دارای سه شکن است و قابلیت تنظیم به صورت مکانیکی یا برقی را دارد.

به این ترتیب امکان تنظیم صندلی وجو دارد تا بیمار در صورت لزوم در حالت خوابیده آزمایش دهد. در قسمت زیرین پایه ها از قطعات پلاستیکی استفاده شده تا در زمان استفاده و تکان سر بیمار، صدای مزاحم ایجاد نشود.

این محصول همچنین تنوع رنگی خوبی دارد و باتوجه به فضای آزمایشگاه و نیاز مشتری انتخاب میشود.

مدل برقی این محصول مجهز به دو موتور برقی  است که با قدرت ۶۰۰۰ نیوتن ۲۴ ولت کار میکنند. طول عمر این صندلی ها بالاست و بسیار کم مصرف هستند. از این مدل به جز در آزمایشگاه ها و برای نمونه گیری میتوان در سالن های آرایشی و زیبایی نیز استفاده کرد.

جنس کاور صندلی های خونگیری برقی از ABS و وزن ۷۰ کیلوگرم می باشد.

    ویژگی صندلی خون گیری - صندلی خون گیری

ویژگی‌‌‌های صندلی خون گیری

قابل استفاده در آزمایشگاه ها

تحمل وزن تا ۲۰۰ کیلوگرم

رویه ساخته شده از فوم محکم و مقاوم

بدنه فلزی و لوله های فولادی (با پوشش الکترو استاتیک و قابل شست وشو)

دارای دو تکه جهت گذاشتن دست بیمار

دارای سه شکن ( نشیمن، جایگاه دست ها، تکیه گاه پا)

قابلیت تنظیم ارتفاع و زاویه سر بیمار

دسته های متحرک و قابل تنظیم

روکش چرمی و ضدآب

طراحی شده در مدل های دو تکه و سه تکه

تنظیم قسمت زیر سری به صورت کشویی (برای صندلی های خون گیری برقی)

  صندلی خون گیری سه شکن - صندلی خون گیری  

مزیت استفاده از صندلی خونگیری

خون گیری و نمونه گیری از بیمار یکی از مهمترین کارهای آزمایشگاهی است. این کار باید روی صندلی مخصوصف با زوایه مناسب از بدن بیمار انجام گیرد. فردی که اقدام به انجام تست خون میکند باید در این زمینه تخصص کافی داشته باشد.

از این جهت ویژگی و امکاناتی برای این محصول در نظر گرفته شده که کار پرسنل و بیمار را راحت نماید. به این منظور دسته های صندلی قابل تنظیم هستند و بیمار میتواند دست خود را روی ان بگذارد. در زمان خون گیری باید دست بیمار بی حرکت بوده و از محل آرنج خم نشود.

به دلیل ضرورت ضدعفونی کردن صندلی ها پس از انجام آزمایش، رویه و روکش آنها را از چرم قابل شست و شو در نظر گرفته اند. دوام و کیفیت این صندلی پس از شست و شو در اثر استفاده از مواد ضدعفونی حفظ خواهد شد.

برای راحتی بیشتر بیمار، برخی مدل ها به صورت سه شکن و تاشو طراحی شده اند، تا در زمان خون گیری امکان خوابیدن برای بیمار وجود داشته باشد. میتوان صندلی را به حالت نیم خیز درآورد و قسمت قرار گیری پاها را بالاتر برد.

طول این مدل از صندلی های تاشو بین ۱۹۵ تا ۲ متر است و ارتفاع آنها بین ۱۱۵ تا ۱۲۰ سانت  قابل تنظیم است. صندلی را میتوان به صورت کاملا تخت نیز درآورد.

به طور کلی استفاده از این محصول روند خونگیری را تسهیل میکند. به ویژه اگر بیمار دچار افت فشار یا بی حالی شود، امکان تبدیل شدن به تخت را دارد. دسته های ثابت کار پرسنل آزمایشگاه را برای انجام تست ساده میکند و کمک میکند تا بیمار دست خود را ثابت و در جهت مناسب نگه دارد.

نوشته های مرتبط
Call Now Buttonتماس با افرا طب