دنبال چیزی میگردید ؟
جستجو

راهنمای راه اندازی فروشگاه تجهیزات پزشکی

راهنمای راه اندازی فروشگاه تجهیزات پزشکی

اگر به دنبال راه اندازی و تاسیس یک فروشگاه تجهیزات پزشکی در هر جایی از ایران هستید این نوشته را مطالعه بفرمایید. شرکت افرا طب گلسار (با نام تجاری افرا طب) همواره تجهیزات پزشکی را به گروه های تجهیزات پزشکی مصرفی، تجهیزات پزشکی خانگی (Home Care)، تجهیزات پزشکی هتلینگ (یا مصنوعات پزشکی)، تجهیزات پزشکی سنجشی و تجهیزات پزشکی کلینیکی (بیمارستانی) تقسیم می کند. این تقسیم بندی تقریبا ۹۰ درصد تجهیزات پزشکی را پوشش می دهد. حال برای شروع می بایست یک یا چند گروه از تجهیزات پزشکی که که در آن آشنایی نسبی وجود دارد را انتخاب کرد و پس از مشخص شدن بودجه اولیه کاری، اقدام به خرید تجهیزات نمود.

 

baner trade - راهنمای راه اندازی فروشگاه تجهیزات پزشکی

 

راهنمای راه اندازی فروشگاه تجهیزات پزشکی

حداقل سرمایه مورد نیاز جهت تاسیس یک فروشگاه تجهیزات پزشکی چقدر است ؟

به طور کلی اگر تصمیم به تاسیس یک فروشگاه تجهیزات پزشکی در گروه تجهیزات پزشکی خانگی داریم، میتوان با حداقل سرمایه ۴۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال فقط برای خرید تجهیزات پزشکی خانگی عمومی یک مغازه را راه اندازی کرد و پس از آن میتوان در گروه های دیگر تجهیزات پزشکی (درصورت دراختیار داشتن تخصص آن)، پس از اخذ سفارشات، کلیه کالای مورد نیاز را از شرکت افرا طب گلسار (با نام تجاری افرا طب) تامین نمود و حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت به مشتری تحویل داد. اگر تصمیم به تاسیس یک فروشگاه تجهیزات پزشکی در گروه تجهیزات پزشکی مصرفی داریم، میتوان با حداقل سرمایه ۶۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال فقط برای خرید تجهیزات پزشکی مصرفی عمومی یک مغازه را راه اندازی کرد و پس از آن میتوان در گروه های دیگر تجهیزات پزشکی (درصورت دراختیار داشتن تخصص آن)، پس از اخذ سفارشات، کلیه کالای مورد نیاز را از شرکت افرا طب گلسار (با نام تجاری افرا طب) تامین نمود و حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت به مشتری تحویل داد. لازم به ذکر است سرمایه درنظر گرفته شده برای تاسیس یک فروشگاه تجهیزات پزشکی صرف خرید تجهیزات پزشکی پر مصرف خواهد شد و اگر نیازمند سبد کامل تری از تجهیزات پزشکی با تنوع برند ها هستیم می بایست سرمایه بیشتری را جهت این کار در نظر بگبریم.

ar2 - راهنمای راه اندازی فروشگاه تجهیزات پزشکی سود فروش تجهیزات پزشکی چقدر است ؟

معمولا در یک فروشگاه تجهیزات پزشکی علاوه بر این که هر کالای خریداری شده، به صورت تقویمی دارای ارزش افزوده است (یعنی ارزش کالای خریداری شده به نسبت تورم یا رشد پول روزانه، رشد می کند)، در گروه تجهیزات پزشکی مصرفی بین ۵ الی ۱۵ درصد، در گروه تجهیزات پزشکی خانگی بین ۱۰ الی ۳۵ درصد، در گروه تجهیزات پزشکی هتلینگ بین ۱۰ الی ۳۰ درصد و در گروه تجهیزات پزشکی کلینیکی بین ۱۰ الی ۱۰۰ درصد، حداقل سود فروش تجهیزات پزشکی (خرید عمده تجهیزات پزشکی) می باشد.

شرکت افرا طب گلسار (با نام تجاری افرا طب) تا کنون بیش از ۱۵۰۰ فروشگاه تجهیزات پزشکی در سراسر کشور را راه اندازی و پشتیبانی می کند و صفرتاصد تجهیزات پزشکی را برای فروشندگان تامین می کند. اگر قصد راه اندازی یک فروشگاه تجهیزات پزشکی را دارید، میتوانید جهت مشاوره و خرید تجهیزات پزشکی با شرکت افرا طب تماس بگیرید.

نوشته های مرتبط
Call Now Buttonتماس با افرا طب